اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تشریح کرد

اعلام زمان بررسی پروانه‌ بهداشتی واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان وظایف و برنامه‌های کمیته نظارت بر فراورده‌های خوراکی و بهداشتی کهگیلویه و بویراحمد، زمان بررسی اصلاح و یا ابطال پروانه بهداشتی واحدهای تولیدی این استان را تشریح کرد.

اعلام زمان بررسی پروانه‌ بهداشتی واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رحمت‌الله افشار ظهر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌ها و وظایف کمیته فنی و قانونی نظارت بر فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی، بهداشتی و آرایشی پرداخت و اظهار کرد: پروانه بهداشتی برای واحدها و تولیدکنندگان مواد خوراکی و آرایشی از ملزومات جدانشدنی فعالیت این واحدها است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بررسی مدارک و صدور، اصلاح و ابطال پروانه های بهداشتی واحدهای تولیدی و صنفی در بخش‌های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی را از زمره وظایف مهم این کمیته برشمرد و افزود: اصلاح و ابطال پروانه‌های بهداشتی در حوزه بهره‌برداری، مسئول فنی، ساخت و موارد خاص در این کمیته بررسی می‌شود.

*زمان تشکیل جلسات کمیته نظارت بر واحدهای تولیدی

وی با تشریح  برنامه زمان بندی این کمیته در 6 ماهه دوم سال 92 اعلام کرد: این کمیته در روزهای 10 و 30 مهرماه و 15 و 29 آبان‌ماه تشکیل جلسه می‌دهد تا وضعیت پروانه‌های واحدهای تولیدی را در بخش‌های مختلف بررسی کند.

افشار، زمان برگزاری جلسات کمیته فنی و قانونی نظارت بر فراورده‌های خوراکی، آشامیدنی، بهداشتی و آرایشی را در آذر ماه، روزهای 13 و 27 عنوان کرد و گفت: این کمیته همچنین در روزهای 11 و 25 دی ماه و روزهای 9 و 23 بهمن نیز تشکیل جلسه خواهد داد.

معاون غذا و دارو در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که برنامه زمانبندی این کمیته را در 6 ماهه دوم تشریح می‌کرد، ابراز داشت: در آخرین ماه سال 92 نیز این کمیته در روزهای 7 و 27 این ماه تشکیل جلسه خواهد داد.

افشار تأکید کرد: مدارک کامل فقط تا دو روز قبل از تشکیل کمیته تحویل گرفته می‌شود و بعد از آن تاریخ درخواست‌ها در کمیته بعدی مطرح خواهند شد.

انتهای پیام/82005/س30/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول