اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر:

اردوی جهادی فرد را برای مدیریت آینده آماده می‌کند

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر گفت: اردوی جهادی فرد را برای مدیریت آینده آماده می‌کند.

اردوی جهادی فرد را برای مدیریت آینده آماده می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رضا آبشیرینی بعد از ظهر امروز در جمع دانشجویان جهادگر شهرستان جم اظهار داشت: دانشجویان جهادگری که دور از خانواده و امکانات رفاهی در مناطق محروم حضور می‌یابند و برای رفاه و آسایش هم نوعان و هم‌وطنان خود تلاش می‌کنند و سختی می‌کشند، اگر در آینده مسئولیتی را عهده‌دار شوند بی‌شک به خوبی از پس آن بر می‌آیند.

مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی مهم‌ترین و تاثیر گذارترین تشکل دانشجویی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی است که تلاش خود را در راستای تربیت نیروهای کارآمد و موثر انجام می‌دهد.

آبشیرینی با بیان اینکه اساس فعالیت اردوهای جهادی در مناطق دور افتاده و محروم کشور، مطالبه رهبری در زمینه ترویح شیوه زندگی اسلامی و بحث تمدن اسلامی است، افزود: دانشجویان بسیجی در این اردوها بر اقتصاد مقاومتی و حماسه اقتصادی تأکید دارند.

وی با اشاره به اینکه دامنه تاثیرگذاری فعالیت‌های بسیج دانشجویی محدود به دانشگاه نیست گفت: چندین سال است که بر همین اساس مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور از ظرفیت و توانمندی دانشجویان بسیجی در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و آموزشی بهره‌مند شده‌اند.

این مسئول یادآور شد: حضور دانشجویان در مناطق محروم و دور افتاده استان در شرایط  بد آب و هوایی باعث شده تا اهالی روستا به ویژه نوجوانان و جوانان روستایی به گرمی از این عزیزان استقبال کنند.

آبشیرینی با اشاره به اینکه اغلب مخاطبین گروه‌های جهادی دانش‌آموزان و بانوان خانه‌دار هستند افزود: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان بوشهر تا کنون در سال جاری در سه بازه زمانی فروردین، قبل از ماه مبارک رمضان و شهریور انجام شده و هم‌اکنون نیز در حال انجام است و بسیج دانشجویی هر دانشگاه با توجه به ظرفیت نیروی انسانی و توانمندی دانشجویان روستایی مردم را برای فعالیت گروه جهادی خود انتخاب کرده که در هر مرحله چهارده روز در آنجا حضور خواهند داشت.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر ابراز امیدواری کرد که مسئولان به ویژه فرمانداران با برنامه‌ریزی لازم ضمن بازدید از گروه‌های جهادی نسبت به رفع مشکلات مناطق محروم تلاش کنند.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول