اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج حضرت ولیعصر (عج) شهرستان جم تاکید کرد

نقش بسیجیان و ایثارگران در پالایشگاه جم تعیین‌کننده است

فرمانده بسیج حضرت ولیعصر (عج) شهرستان جم گفت: نقش بسیجیان و ایثارگران در پالایشگاه جم تعیین‌کننده است.

نقش بسیجیان و ایثارگران در پالایشگاه جم تعیین‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالحسن زمانی صبح امروز در نشست با بسیجیان شهرستان جم اظهار داشت: پالایشگاه جم از مجموعه‌های مهم صنعت نفت و گاز کشور است و نقش بسیجیان و ایثارگران در این پالایشگاه تعیین‌کننده است.

فرمانده بسیج حضرت ولیعصر (عج) شهرستان جم از برپایی اردوی فرزندان کارکنان بسیجی این شرکت در اردوهای مختلف فرهنگی، مذهبی در تابستان جاری خبر داد.

زمانی تصریح کرد: در همین راستا اردوی فراغت فرزندان کارکنان بسیجی شرکت ملی گاز همچون سال گذشته با همکاری منطقه 2 عملیات انتقال گاز در مجموعه آموزشی فرهنگی شهید خرازی اصفهان برگزار شد.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌ها و برنامه اعلام شده، این پایگاه تعداد زیادی از فرزندان دختر و پسر شامل سه گروه پسران و دختران راهنمایی و دبیرستان به این اردو اعزام کرده است.

زمانی در ارتباط با این اردو نیز بیان داشت: این اردو در چهار دوره چهار روزه و در مقاطع تحصیلی راهنمایی و دبیرستان ویژه پسران و دختران برگزار می‌شود و خوشبختانه با استقبال خوبی نیز روبرو بوده است.

وی، هدف از برگزاری این اردوها را ترویج و عمق‌بخشی آموزه‌های دینی، غنی سازی اوقات فراغت، گسترش فرهنگ بسیج در بین فرزندان و خانواده‌ها، ایجاد بستر مناسب برای ارتباط مستمر سالانه با فرزندان و شناسایی فرزندان توانمند و متخصص در زمینه‌های هنری دانست.

فرمانده بسیج حضرت ولیعصر (عج) شرکت پالایش گاز فجر جم اظهار داشت: در این اردوها علاوه بر برنامه‌های تفریحی و گردشگری، کلاس‌های آموزشی نیز اجرا می‌شود و زمینه ارتباط مستمر حاضرین با اساتید فراهم می‌شود.

وی توجه به اوقات فراغت فرزندان کارکنان را یکی از اهداف اصلی پایگاه بسیج دانست و ابراز امیدواری کرد این برنامه در طول تابستان هر سال ادامه یابد و بتوانیم از فرصت‌های پیش رو در این اردو استفاده لازم را ببریم.

انتهای پیام/2451/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول