اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سلمان:

بیش از یک پنجم جمعیت سیستان و بلوچستان بسیجی هستند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از یک پنجم جمعیت سیستان و بلوچستان بسیجی هستند.

بیش از یک پنجم جمعیت سیستان و بلوچستان بسیجی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان سردار سیدحسن مرتضوی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بانک مهر اقتصاد، اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد همیشه در لایه‌های فعالیتی خود در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی پیشرو و پیشقدم بوده است و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند و مشوق سایر موسسات مالی اقتصادی و بانک‌های استان باشد.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک پنجم جمعیت استان را بسیجیان تشکیل دادند اظهار داشت: امیدواریم زمینه بهره‌برداری از انواع تسهیلات بانک مهر اقتصاد برای بسیجیان سهم الوصول باشد و در بروکراسی اداری دچار مشکل نشوند.

مرتضوی با تاکید براینکه در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باید تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی صورت بگیرد افزود: تعداد زیادی از بسیجیان در صدد استفاده از تسهیلات بانک مهر اقتصاد هستند.

وی با اشاره به اینکه 600 هزار نفر جمعیت استان بسیجیان هستند تاکید کرد: بسیجیان باید در استفاده از تسهیلات بانک مهر اقتصاد سهم ویژه و خاصی داشته باشند.

فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: با توجه به بافت اجتماعی، نگاه مذهبی و محرومیت استان سیستان و بلوچستان و همچنین منابع غنی که در استان شکوفا نشده در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی موسسات مالی و بانکها باید نگاه ویژه ای را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشند.                                                          

مرتضوی در ادامه با تشکر و قدردانی از همه تلاش‌های انجام شده بانک مهر اقتصاد خاطر نشان کرد: این بانک ارزشی باید گوی سبقت را از سایر بانکها بگیرد و با اعتماد حداکثری در جامعه شرایط جدید و نویی را بوجود آورد.

در پایان مراسم از زحمات قاسمی مدیر سابق بانک اقتصاد مهر تقدیر و منشوری به عنوان مدیر عامل جدید معرفی شد.

انتهای پیام/75004/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول