اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیا (ص) عسلویه:

بسیج کارگری از منسجم‌ترین تشکل‌های کارگری در جهان است

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیا (ص) عسلویه گفت: مجموعه بسیج کارگری از منسجم‌ترین تشکل‌های کارگری در جهان است.

بسیج کارگری از منسجم‌ترین تشکل‌های کارگری در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خلیل رفعتی صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه فرمانده پایگاه نبی‌اکرم (ص) شرکت آریا ساسول اظهار داشت: کارگران همواره در تمام صحنه‌ها حضور پررنگ و ارزشی داشتند و بسیج کارگری از منسجم‌ترین تشکل‌های کارگری در جهان است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در راستای دفاع از ارزش‌ها و معنویات تلاش کرده‌اند و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر بسیجیان هستیم.

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیا (ص) عسلویه افزود: حرکت در مسیر ولایت و تلاش برای رشد و بالندگی ایران اسلامی از مهم‌ترین اولویت‌های بسیج است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی از تشکیل کارگروه‌های تخصصی و عمومی در رده‌های بسیج خبر داد و تصریح کرد: این امر مهم در راستای پیشرفت بسیج و موفقیت‌های آن در شهرستان عسلویه است.

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیا (ص) شهرستان عسلویه عنوان کرد: با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و عمومی منطبق با منویات مقام معظم رهبری و اهداف ابلاغی و پیگیری اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پایتخت انژری کشور در حوزه بسیج کارگری با همت بسیجیان متعهد، ایثارگر، جهادگر و متخصص می‌توان حوزه و پایگاه را در سطح بالایی ارتقا داد.

وی در ادامه به نقش موثر بسیجیان دلاور و سپاهیان سلحشور در سطح شهرستان عسلویه اشاره کرد و گفت: نمونه بارز آن را در کشف و ضبط کالای قاچاق در چند روز اخیر در سطح شهرستان عسلویه می‌توان نام برد که مجموعه بسیج و سپاه در راستای مقابله با کالای قاچاق حضور چشمگیر و فعالی دارند.

گفتنی است، در این آیین، محمدجواد داوودی به عنوان سرپرست جدید پایگاه مقاومت نبی‌اکرم (ص) شرکت آریا ساسول معرفی شد.

انتهای پیام/2451/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول