اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج کارگری شاهرود:

حلقه‏‌های صالحین در بسیج کارگری شاهرود تقویت می‏‌شود

رئیس سازمان بسیج کارگری شهرستان شاهرود گفت: حلقه‌های صالحین عرصه مناسبی برای معرفت‌افزایی و ارتقای بصیرت بسیجیان است و از این رو، در شاهرود تقویت می‏‌شود.

حلقه‏‌های صالحین در بسیج کارگری شاهرود تقویت می‏‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، محمود نصیری ظهر امروز در بازدید از حلقه‌های صالحین پایگاه بسیج شهید بسطامی نیروگاه سیکل ترکیبی شاهرود در سخنانی با گرامیداشت دهه کرامت به کارکنان نیروگاه سیکل ترکیبی شهید بسطامی شاهرود اظهار کرد: ما به مشکلات خاص بسیجیان در کارخانجات و محیط‌های کارگری واقف و در تلاش هستیم که با کمک مسئولان و خود آنها، این مشکلات را رفع کنیم.

رئیس سازمان بسیج کارگری شهرستان شاهرود افزود: موضوع خط تولید، شیفت کارگران و خستگی فیزیکی و بدنی کارگران بسیجی که در محیط کار مشغول هستند، مورد قبول همه است.

وی خاطرنشان کرد: اما نباید فیض، خیر و بهره‌‏ای که در جلسات حلقه‌های صالحین نصیب عزیزان می‌شود را نادیده انگاشت و باید به این موضوع نیز توجه لازم شود.

نصیری تصریح کرد: انسان دو بعد دارد که یکی نیازهای مادی است و دیگری نیازهای معنوی و همان‏طور که جسم به غذا نیاز دارد، به غذای روح نیز محتاج است.

وی بیان کرد: حلقه‌های صالحین عرصه مناسبی برای معرفت‌زایی و ارتقای سطح بصیرتی بسیجیان است و باید فرماندهان پایگاه و بسیجیان بدان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

در این دیدار، مدیرعامل نیروگاه سیکل ترکیبی شاهرود و فرمانده پایگاه بسیج اشتری ضمن تقدیر از حضور رئیس سازمان بسیج کارگری شهرستان شاهرود و اعضای شورای حوزه بسیج‏‌الحدید گزارشی از فعالیت‌های بسیج پایگاه و مشکلات بسیجیان و نیروگاه ارائه کرد و مقرر شد در جهت اقامه نماز ظهر و عصر در نیروگاه و اعزام روحانی هماهنگی لازم انجام پذیرد.

گفتنی است؛ نیروگاه سیکل ترکیبی 500 مگاواتی شهید بسطامی در 15 کیلومتری جاده شاهرود- دامغان قرار دارد و پایگاه بسیج شهید بسطامی در این نیروگاه فعالیت‌های مختلفی را برای کارکنان انجام می‌دهد.

انتهای پیام/2249/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول