اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عملیات پالایش پالایشگاه دوم خبر داد

آغاز عملیات تعمیرات اساسی فاز 2 پارس جنوبی

رئیس عملیات پالایش پالایشگاه دوم از آغاز عملیات تعمیرات اساسی فاز 2 پارس جنوبی خبر داد.

آغاز عملیات تعمیرات اساسی فاز 2 پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد سعیدیان ظهر امروز در جریان بازدید از روند تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم پارس جنوبی اظهار داشت: بیش از 44 درصد گاز کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی تولید می‌شود.

وی افزود: رعایت مسایل ایمنی و زیست‌محیطی در تعمیرات اساسی مورد توجه ویژه قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس عملیات پالایش پالایشگاه دوم از آغاز عملیات تعمیرات اساسی فاز 2 پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: تعمیرات اساسی فاز 2 پالایشگاه دوم آغاز شده و مطابق برنامه زمان‌بندی شده تا سوم مهرماه ادامه خواهد یافت.

سعیدیان با بیان این خبر گفت: در این دوره تعمیرات اساسی، تیپ مشعل‌های MP و HP فاز 2 تعویض خواهد شد.

وی افزود: اصلاح سیستم توقف اضطراری و اطفای حریق (ESD/F&G) واحدهای تصفیه گاز فاز 2 پالایشگاه دوم از دیگر برنامه‌های مهم این دوره تعمیرات اساسی است.

رئیس عملیات پالایش پالایشگاه دوم با بیان این‌که فرآیند انجام تعمیرات اساسی یک کار گروهی است، اظهار داشت: پایان موفقیت‌آمیز تعمیرات اساسی فاز سه مرهون تلاش تک تک نفراتی است که در این دوره تعمیرات اساسی نقش هماهنگ کننده، اجرایی و نظارت بر عهده داشتند و بنده به نوبه خودم از تلاش همکاران رسمی و پیمانی در پالایشگاه دوم، ستاد و پالایشگاه چهارم که در تامین برق پشتیبان همکاری داشته‌اند، تشکر می‌کنم.

وی یادآور شد: با تلاش دسته‌جمعی برای اتمام موفقیت‌آمیز تعمیرات اساسی فاز 2 نیز تلاش می‌کنیم و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2451/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول