اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 100 روز نخست امسال محقق شد

تولید 20,6 میلیارد مترمکعب گاز در پارس جنوبی

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران از تولید 20,6 میلیارد مترمکعب گاز در پارس جنوبی طی 100 روز نخست امسال خبر داد.

تولید 20,6 میلیارد مترمکعب گاز در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه پارس جنوبی، مهدی جمشیدی‌دانا گفت: ضریب اطمینان پالایشگاه‌های گاز کشور در حوزه‌های فرآیند، مهندسی و تعمیرات پیشگیرانه با تمهیدات اندیشیده شده و همت کارشناسان، به 99,8 درصد رسید.

وی افزود: پس از چهار سال در بحث پایداری تولید به جایگاهی ویژه دست یافته‌ایم که این مهم، مصداق بارز تحقق جهاد اقتصادی است.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران تولید گاز در پالایشگاه‌های پارس جنوبی طی 100 روز نخست سال‌جاری را 20 میلیارد و 668 میلیون مترمکعب ذکر کرد و گفت: این در حالی است که پالایشگاه‌های پارس جنوبی در سال گذشته 19 میلیارد و 443 میلیون مترمکعب گاز تحویل شبکه سراسری دادند.

وی درباره برنامه توسعه تولید گاز کشور نیز یادآور شد: ظرفیت پالایش گاز کشور تا پایان سال 94 به روزانه یک میلیارد مترمکعب خواهد رسید که سهم مجتمع گاز پارس جنوبی در تولید گاز کشور بسیار مهم است چراکه این مجتمع 44 درصد گاز کشور را به صورت متمرکز تامین کرده و به خطوط سراسری انتقال می‌دهد.

انتهای پیام/2451/م/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول