اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعمیرات واحد آب، برق و بخار پالایشگاه دوم خبر داد

تعمیر پنل سنکرون فازهای 2 و 3 پارس جنوبی

رئیس تعمیرات واحد آب، برق و بخار پالایشگاه دوم پارس جنوبی از تعمیر پنل سنکرون فازهای 2 و 3 پارس جنوبی همزمان با تعمیرات اساسی خبر داد.

تعمیر پنل سنکرون فازهای 2 و 3 پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد جهانگیر شامگاه دوشنبه بازدید از روند اجرای تعمیرات پنل سنکرون فازهای 2 و 3 اظهار داشت: تعمیرات اساسی از مهم‌ترین عملیات‌ها در پالایشگاه‌ها و فازهای پالایشگاهی است و در پالایشگاه دوم مجتمع گازی تاکید زیادی برای این مهم داریم.

وی افزود: در سال جاری تلاش زیادی برای بهبود وضعیت تعمیرات و افزایش میزان بهره‌وری انجام داده‌ایم که به موفقیت خوبی نیز رسیده‌ایم.

رئیس تعمیرات واحد آب، برق و بخار پالایشگاه دوم پارس جنوبی از تعمیر پنل سنکرون فازهای 2 و 3 پارس جنوبی همزمان با تعمیرات اساسی خبر داد.

جهانگیر به اقدامات صورت گرفته اشاره کرد و اذعان داشت: تنظیمات زمانی و درجه فازی و کالیبراسیون این پنل در بازه تعمیرات اساسی توسط تعمیرات برق انجام پذیرفت.

وی در زمینه نیروگاه تامین برق پالایشگاه دوم نیز یادآور شد: نیروگاه پالایشگاه دوم متشکل از چهار دستگاه توربین گازی و یک عدد توربین بخار است که هر یک سیستم تنظیم ولتاژ جداگانه‌ای دارند و تا زمان رسیدن به میزان ولتاژ نامی مستقل عمل می‌کنند.

جهانگیر در مورد پنل سنکرون، ابراز داشت: پس از رسیدن تک تک ژنراتورها به شرایط نرمال این چند ژنراتور باید با هم مشترکا برق مورد نیاز پالایشگاه را فراهم آورند، که پنل سنکرون وظیفه همسان‌سازی توالی فاز و ولتاژ را به عهده دارد.

وی از برگزاری دوره آموزشی توسط مجتمع گازی خبر داد و خاطرنشان کرد: دوره‌ آموزشی آشنایی با نحوه انتخاب و جایگزینی موتوردرایوها و معرفی الکتروموتورهای ضدانفجار شرکت‌های فعال در صنعت برق برزیل در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

جهانگیر متذکر شد: این سمینار یک روزه در دو بخش الکتروموتور و اینورتر و سافت استارتر با حضور کارکنان واحد تعمیرات برق مجتمع برگزار شد.

وی تصریح کرد: این دوره آموزشی با هدف تامین بازارهای جدید در شرایط تحریم برگزار شد که امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول