اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان:

دولت مانع از نفوذ فرصت‌طلبان در سطوح مدیریتی شود

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه امیدواریم دولت در سطوح مدیریت فراجناحی عمل کند، گفت: انتظار می‌رود دولت مانع از نفوذ فرصت‌طلبان به سطوح مدیریتی شود.

دولت مانع از نفوذ فرصت‌طلبان در سطوح مدیریتی شود

نادر یارحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تشکیل جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: حفظ این انقلاب و توسعه و تحکیم آن به تشکیلات نیاز دارد و در تشکیلات نظم، تقسیم وظایف، ارتباط و اتصال وجود دارد زیرا انقلاب اسلامی با تشکیلات پیش رفت و پیروز شد.

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان یکی از وظایف مهم تشکیلات را عمل کردن به منویات رهبری در مسایل مختلف به نحو مطلوب ذکر کرد.

وی افزود: تحقق رهنمودهای معظم‌له درباره سیاست داخلی و سیاست خارجی و تهاجم فرهنگی و دشمن‌شناسی و کار و تولید و مبارزه با فساد در ابعاد مختلف و خودسازی و تهذیب و تزکیه نفس و ساده‌زیستی و خودباوری و اعتماد به‌نفس و سبک زندگی با بهره‌گیری از قرآن کریم و سیره رسول خدا(ص)و اهل بیت (ع) مهم و ضروری است.

یارحسینی با بیان اینکه در تحقق این مهم ضروری است که اصل در تشکیلات جمعیت مذکور تقوا و پرهیزکاری باشد، خاطرنشان کرد: اعضای آن همواره باید روحیه انقلابی‌گری خود را حفظ کنند و در افراد انقلابی، صداقت، راستی، ایثار، گذشت، فداکاری و... در حد اعلا است اما سیاست بدون روحیه انقلابی‌گری معامله و نیرنگ و حقه‌بازی محسوب می‌شود.

وی با تصریح بر اینکه برخی از انقلابیون در گذشته انقلاب دچار تغییر و تحول درونی شدند و از اصل خود فاصله گرفتند، افزود: این افراد از گذشته خود پشیمان شدند و همه را زیر سئوال بردند و در سیاست غوطه‌ور شدند.

این مسئول، شرط مصونیت از انحراف و آلودگی‌های سیاسی را در خودسازی و تبعیت کامل از قرآن حکیم و معصومین (ع)و پیروی محض از ولایت و رهبری دانست.

وی، از دیگر وظایف یک تشکیلات خوب را شناسایی ضعف‌ها و نارسایی‌ها و کاستی‌های موجود در جامعه و انتقاد منصفانه و دلسوزانه نسبت به برخی از امور به دست‌اندرکاران و کمک به آنها در برطرف شدن مشکلات جامعه برشمرد.

یارحسینی یادآور شد: کار تشکیلات باید در راستای حفظ ارزش‌های الهی و مقدسات باشد.

وی با تأکید بر ضرورت حمایت از دولت یازدهم، تصریح کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب این دولت باید مورد حمایت قرار گیرد و انتقادها نیز از سر دلسوزی و هدایت‌گرایانه باشد. دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت با پای‌بندی به شعارهایش در سطوح مدیریت فراجناحی عمل کند و در اجرا نیز طبق دیدگاه‌های حضرت امام و فرمایش‌های مقام معظم رهبری و وصایای شهدا بوده و نمونه کامل یک «دولت انتظار» باشد.

وی یادآور شد: انتظار می‌رود این دولت مانع نفوذ فرصت‌طلبان در سطوح مدیریتی شود.

یارحسینی، نبود وحدت بین دولت‌های اسلامی و ملت‌ها را موجب ریخته شدن خون هزاران مسلمان دانست و متذکر شد: با حفظ وحدت، قدرت‌های استکباری جهان که در رأس آنها آمریکا قرار دارد جرأت تجاوز به هیچ کشور مسلمان دنیا را پیدا نمی‌کند.

وی تصریح کرد: ضعف در وحدت دول مسلمان موجب شده تا امروز فکر حمله به سوریه را داشته باشند و فردا نیز سودای حمله به کشور دیگری در سر می‌پرورانند.

یارحسینی، خوی استکباری آمریکا را اقتضای چنین وحشی‌گری دانست و خاطرنشان کرد: باید طبق فرمایش قرآن با استکبار برخورد سخت صورت گیرد تا او بترسد.

وی متذکر شد: امیدواریم هر چه زودتر شاهد اضمحلال آمریکا و مستکبران عالم و محو صهیونیسم شویم.

انتهای پیام/2300/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول