اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی خبر داد

کشف 15 کیلو تریاک در تبریز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌شرقی از کشف 15 کیلوگرم تریاک و دستگیری حامل آن خبر داد.

کشف 15 کیلو تریاک در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمید علی باغبان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی گزارش واصله از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه مبنی بر حمل مواد مخدر توسط شخصی به هویت (ع-ن) راننده کامیون سنگین از شیراز در پوشش بار تجاری به این استان، اقدامات همه جانبه پلیسی برای شناسایی و کشف مواد مورد حمل در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: اکیپی از ماموران این پلیس به محل ورودی شهر عزیمت و کلیه خودروهای ورودی مشکوک تحت کنترل قرار گرفت که نهایتاً پس از شناسایی محل تخلیه بار تجاری اکیپ اعزامی به جلو شرکت تخلیه بار مراجعه کرده و محل را تحت کنترل قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: کامیون حامل مواد مخدر به شرکت مذکور مراجعه کرد که ضمن بررسی اولیه در جلو شرکت مقدار 15 کیلوگرم تریاک در دو بسته 10 تایی و پنج تایی کشف شد و پس از تخلیه بار تجاری، کامیون به پارکینگ مبارزه با مواد مخدر استان دلالت داده شد و پرونده اتهامی در حال حاضر تشکیل شده و در حال رسیدگی است. 

وی تاکید کرد: متأسفانه مواد مخدر یکی از معضلات جامعه امروز ماست که استکبار جهانی با هدف انحراف جامعه و به ویژه جوانان با تمام قوا در زمینه ترویج و توزیع آن برنامه‌ریزی و فعالیت می‌کند.

باغبان گفت: خوشبختانه تلاش همه جانبه نیروی انتظامی استان در زمینه کشفیات مواد مخدر نشان‌دهنده این است که این معضل باید ریشه‌کن شود.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با تحمل خسارت‌های جانی و مالی فراوان در مبارزه با اعتیاد و براساس ارزش‌های اسلامی در مسیر مبارزه با مواد مخدر گام برداشته است تا آنجا که می‌تواند از ترانزیت این مواد به کشورهای دیگر جلوگیری کند.

باغبان افزود: استکبار با ایجاد بحران‌های خودساخته سعی در گسترش اهداف خود دارد و قاچاق مواد مخدر برای آنها به تجارت پرسود تبدیل شده است.

انتهای پیام/60001/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول