اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی داراب خبر داد

کشف 308 کیلوگرم تریاک در داراب

فرمانده انتظامی داراب از کشف 308 کیلوگرم تریاک از یک خودرو پژو 405 در این شهرستان خبر داد.

کشف 308 کیلوگرم تریاک در داراب

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ حسین دیندارلو اظهار داشت: ماموران انتظامی داراب پس از آنکه از حمل یک محموله مواد مخدر با یک خودرو پژو 405 در جاده‌های اطراف آن شهرستان مطلع شدند، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی خودرو را که توسط قاچاقچیان در یک باغ واقع در شهرستان داراب مخفی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب تصریح کرد: در بازرسی از خودرو پژو 405، 308 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

دیندارلو افزود: خودرو به همراه مواد مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان انتقال یافت و تحقیقات برای دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد.

رد رشوه توسط ماموران انتظامی گراش

ماموران انتظامی گراش استان فارس با دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان پیشنهاد رشوه 20 میلیون ریالی وی را رد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گراش با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان گراش در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و در راستای شناسایی توزیع‌کنندگان مواد مخدر فردی را که در این شهرستان اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کرد، شناسایی کردند.

سرهنگ عبدالعظیم انصاری اضافه کرد: با زیر نظر قرار دادن متهم، ماموران وی را هنگام توزیع مواد مخدر در جاده گراش به لار دستگیر کردند.

وی افزود: از این توزیع کننده مواد مخدر 37 گرم تریاک و 9 گرم شیره تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی گراش گفت: متهم برای اغفال ماموران و رهایی از چنگال قانون 20 میلیون ریال به عنوان رشوه به آنان پیشنهاد داد که ماموران صحیح‌العمل، ضمن رد رشوه مراتب را برای انعکاس به مقام قضایی صورت‌جلسه کردند.

انتهای پیام/2448/س40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول