اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لار خبر داد

کشف 235 کیلوگرم تریاک در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان استان فارس از کشف 235 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

کشف  235 کیلوگرم تریاک در لارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ حسین خلیفه اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لارستان مطلع شدند که یک خودرو پژو پارس حامل مقدار قابل توجهی مواد مخدر از مسیر بندر عباس به طرف شیراز در حال حرکت است.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله ماموران کارهای اطلاعاتی خود را در این زمینه آغاز کردند افزود: با کنترل جاده‌های مواصلاتی در نهایت این خودرو را در اطراف یکی از روستاهای این شهرستان مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان تصریح کرد: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران از صحنه متواری شد که پس از مدتی تعقیب و گریز، ماموران خودرو را متوقف کردند.

خلیفه خاطرنشان کرد: پس از بازرسی دقیق از خودرو 235 کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.

وی گفت: متهم دستگیر شده همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه اعتیاد سر منشا بسیاری از آشفتگی‌ها و از هم‌گسیختگی‌های اجتماعی مانند طلاق، انحراف جنسی، نزاع‌های خانوادگی و ... است، گفت: دشمنان ایران اسلامی قصد دارند با وارد کردن مواد مخدر به کشور، قشر جوان ما را که همان آینده‌سازان کشور هستند تخریب کنند که در این زمینه پلیس با تمام توان نقشه‌های شوم آنان را خنثی و در این راه تا نابودی کامل آنان از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نمی‌کند.

دستگیری سارق درون خودرو در شیراز

بر اساس این گزارش همچنین فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری یک سارق درون خودرو در هنگام سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهادر اسماعیلی گفت: ماموران کلانتری 12 فخرآباد شیراز در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی سارق لوازم خودرو، در سطح شهر اقدام به سرقت می‌کنند، بلافاصله شناسایی و دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام کارهای اطلاعاتی و گشت‌های نامحسوس در نقاط حساس در محل‌های احتمال وقوع جرم، ماموران سرانجام سارق را در حین سرقت خودرو شناسایی و در یک عملیات منسجم وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده دارای سابقه سرقت در استان اصفهان است تصریح کرد: پس از بازرسی از خودرو یک باطری سرقتی و شش کپسول هروئین و یک پلاک سرقتی کشف شد.

اسماعیلی گفت: در این مورد پرونده تشکیل و برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

دستگیری سارق به عنف گوشی تلفن همراه

همچنین با تلاش ماموران کلانتری 11 انقلاب مرودشت استان فارس سارق به عنف گوشی تلفن همراه در کمتر از یک ساعت در این شهرستان دستگیر شد. 

سرهنگ علی شیبانیان با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی کلانتری 11 انقلاب از سرقت به عنف یک گوشی تلفن همراه در یکی از خیابان‌های سطح این شهرستان توسط سارق موتورسوار مطلع شدند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع اقدامات برای شناسایی و دستگیری سارق به عنف توسط ماموران با به‌کارگیری شگردهای پلیسی و اطلاعاتی آغاز شد.

این مسئول ادامه داد: ماموران موفق شدند در کمتر از یک ساعت وسیله نقلیه سارق را شناسایی و وی را هنگامی که در حال حرکت در یکی از خیابان‌ها بود متوقف و راکب را دستگیر کنند.

شیبانیان تصریح کرد: در تحقیقات اولیه، سرقت  به عنف گوشی تلفن همراه از وی کشف و همدست سارق نیز شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: گوشی تلفن کشف و به صاحب آن بازگردانده شد و تلاش ماموران برای دستگیری متهم فراری هم‌چنان ادامه دارد.

انتهای پیام/2448/ش/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول