اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعبه‌های پست بانک استان کرمان:

570 دفتر پست‌ بانک در کرمان فعال است

مدیر شعبه‌های پست بانک استان کرمان گفت: 570 دفتر پست بانک در سطح شهرها و روستاهای استان کرمان خدمات نوین بانکی را به مردم ارائه می‌کنند.

570 دفتر پست‌ بانک در کرمان فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، علی قاسمی صبح امروز در مراسم افتتاح دفتر خدمات بانکی جلال‌آباد این شهرستان اظهار داشت: پست بانک به عنوان گسترده‌ترین شبکه بانکی کشور است که در استان کرمان تعداد 570 دفتر آن در سطح شهرها و روستاها خدمات نوین بانکی را به مردم ارائه می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: پست بانک این آمادگی را دارد در مناطقی که سایر بانک‌ها حضور ندارند نیز خدمات بانکی را ارائه کند.

قاسمی گفت: در حال حاضر 400 دفتر پست بانک در استان کرمان قابلیت پرداخت وجه نقد را به دارندگان تمام کارت‌های عضو شتاب دارند و تا پایان شهریور‌ماه امکان انتقال وجه از طریق کارت‌های شتاب در این دفاتر نیز مقدور می‌شود.

مدیر شعبه‌های پست بانک استان کرمان با بیان اینکه جلب اعتماد مشتریان، سلامت کار در بخش مالی و نظم و انضباط اداری از مهم‌ترین اهداف و اولویت‌های کاری پست بانک است، افزود: رویکرد پست بانک به سمتی است که تمام سیستم‌های الکترونیکی در آن ایجاد شود و اکنون با بانکداری روز ایران برابری می‌کند.

قاسمی عنوان کرد: در دور افتاده‌ترین روستاها که بانک‌ها ورود پیدا نکرده‌اند، دفاتر پست بانک فعال هستند و به مردم خدمات بانکی ارائه می‌دهند، بنابراین ماهیت اصلی پست بانک خدمت‌رسانی به مردم است.

به گزارش فارس، با افتتاح دفتر پست بانک جلال‌آباد در شهرستان نرماشیر تمام خدمات نظیر خدمات الکترونیک، اینترنت بانک، پرداخت سود سهام، یارانه، انتقال وجوه و ... بدون کمترین محدودیت در دسترس مردم روستاهای کم‌برخوردار بخش روداب قرار گرفت.

انتهای پیام/80026/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول