اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون تکواندو خبر داد

برپایی اردوی تیم ملی تکواندو در اردبیل

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: ماه آینده تیم ملی تکواندوی کشورمان در اردبیل اردوی آماده‌سازی برگزار می‌کند.

برپایی اردوی تیم ملی تکواندو در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید محمد پولادگر عصر امروز در نشست با جمعی از فعالان رشته تکواندو در اردبیل اظهار داشت: تیم ملی تکواندو در نیمه اول مهر ماه در اردبیل اردوی آماده‌سازی برپا می‌کند.

وی تصریح کرد: برپایی این اردو با توجه به شرایط اقلیمی استان اردبیل می‌تواند علاوه بر آمادگی بیشتر ملی‌پوشان موجب رشد و ارتقا تکواندوکاران مستعد استان اردبیل را فراهم کند.

پولادگر خاطر نشان کرد: عرصه ورزش پاسخگوترین مدیریت کشور را دارد و حضور مداوم و فعال ورزش در بخش‌های مختلف رسانه‌ها کار در این عرصه را سخت‌تر می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: تکواندو ایران امروز در جهان دارای سبک و کلاس فنی خاص و منحصر به فرد است و این امر مدیون تکرار و تداوم قهرمانی‌های فرزندان متعهد این مرز و بوم در عرصه‌های جهانی است.

وی بیان کرد: کسب عنوان نایب قهرمانی اخیر تیم ملی با چهره‌های جوان در عرصه جهانی به دنیا ثابت کرد که تکواندوی ایران دارای پشتوانه و استعدادهای درخشان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس فدراسیون تکواندو یادآور شد: تکواندو رشته المپیکی است و این بدین معنی است که همه کشورها با برنامه‌ریزی و تلاش به دنبال کسب مدال در این رشته هستند و این کار ما را سخت‌تر می‌کند و قهرمانان ما می‌بایست برای حفظ و ارتقا جایگاه خود پویایی و تلاش مضاعف داشته باشند.

پولادگر ادامه داد: فیزیک بدنی، استعدادها و شرایط جغرافیایی از امتیازاتی است که تکواندوکاران استان اردبیل از آن برخوردارند و برنامه‌ریزی مناسب و تلاش بیشتر می‌تواند تکواندو اردبیل را در سطح ملی و بین‌المللی مطرح کند.

وی نسبت به اهدای لوازم و تجهیزات تکواندو به ورزشکاران و هیئت تکواندو استان قولی مساعد داد.

انتهای پیام/62003/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول