اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از انجام دیدارهای هفته‏های هفتم و هشتم

برگزیدگان لیگ تکواندوی خردسالان استان تهران معرفی شدند

برگزیدگان لیگ تکواندوی خردسالان استان تهران پس از انجام دیدارهای هفته‏های هفتم و هشتم معرفی شدند.

برگزیدگان لیگ تکواندوی خردسالان استان تهران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندوی استان تهران، دیدارهای هفته‏های هفتم و هشتم از هشتمین دوره رقابت‏های لیگ تکواندوی باشگاه‏های استان تهران با عنوان «جام شکوفه‏ها» در رده سنی خردسالان پسر با حضور 15 تیم در خانه تکواندوی استان تهران برگزار شد.

طی آن و در قالب رقابت‏های هفته هفتم، هیئت تکواندوی جنوب غرب هشت بر دو از سد افرا گذشت، شهرداری ورامین شش بر چهار هوگوپوشان هیئت تکواندوی ملارد را شکست داد و هیئت تکواندوی قرچک هفت بر دو امین پاکدشت را مغلوب کرد.

همچنین صباشهر برابر آکادمی تکواندوی جنوب غرب به نتیجه شش بر چهار رسید، میثاق سه بر هفت مغلوب هوگوپوشان فرمانیه شد، هیئت تکواندوی جنوب شرق شش بر چهار از سد المپیک شهر اندیشه گذشت و انصار چهاردانگه 9 بر یک تکواندو‏کاران آکادمی تکواندوی صدف را شکست داد.

در دیدارهای هفته هشتم، هیئت تکواندوی ملارد و شمیرانات در رقابتی نزدیک و حساس به تساوی پنج بر پنج رضایت دادند، امین پاکدشت شش بر چهار افرا را شکست داد و شهرداری ورامین هشت بر دو از سد آکادمی تکواندوی جنوب غرب گذشت.

همچنین هیئت تکواندوی قرچک برابر فرمانیه به نتیجه هفت بر سه رسید، هیئت تکواندوی جنوب شرق و صباشهر به تساوی پنج بر پنج رسیدند، انصار چهاردانگه هشت بر دو هوگوپوشان المپیک شهر اندیشه را شکست داد و در آخرین دیدار، آکادمی تکواندوی صدف و میثاق به تساوی پنج بر پنج رضایت دادند.

در پایان دیدارهای هفته‏های هفتم و هشتم رقابت‏های لیگ تکواندوی باشگاه‏های استان تهران از سوی مسئولان سازمان لیگ، بهترین‏های این مسابقات به این شرح معرفی شدند:

بهترین سرپرست: علی احمدی (انصار چهاردانگه)

بهترین مربی: سعید نریمانی (انصار چهاردانگه)

بهترین داور: محمدحسن حیدری

فنی‏ترین بازیکن: متین افشار (انصار چهاردانگه)

تیم انصار چهاردانگه به عنوان فنی‏ترین تیم، هیئت تکواندو ملارد با اخلاق‏ترین تیم‌ برگزیده شدند.

همچنین حسین جمالزاده از هیئت تکواندوی ملارد به عنوان بهترین و پرامتیازترین بازیکن معرفی شد.

جدول رده‏بندی تا پایان هفته هشتم:

فرمانیه (‌21 امتیاز)، هیئت تکواندوی جنوب غرب (19 امتیاز)، صباشهر (19 امتیاز)، هیئت تکواندوی قرچک (16 امتیاز)، شهرداری ورامین (15 امتیاز)، باشگاه افرا (15 امتیاز)، امین پاکدشت (14 امتیاز)، هیئت تکواندوی شمیرانات (هشت امتیاز).

همچنین آکادمی تکواندوی صدف با کسب هفت امتیاز، هیئت تکواندوی ملارد با کسب شش امتیاز، هیئت تکواندوی جنوب شرق با کسب چهار امتیاز، المپیک شهر اندیشه با کسب دو امتیاز، آکادمی جنوب غرب و میثاق تهران با کسب یک امتیاز به ترتیب رتبه‏های نهم تا پانزدهم جدول رده‏بندی را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/2568/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول