اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن پنجم

رفیعی نماینده قم در مسابقات تکواندوی بین المللی اوکراین شد

تکواندوکار قمی به عنوان عضو تیم ملی تکواندوی نیروهای مسلح کشورمان به رقابت‌های بین المللی تکواندو در کشور اوکراین اعزام می‌شود.

رفیعی نماینده قم در مسابقات تکواندوی بین المللی اوکراین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمحمد رفیعی شاخص‌ترین تکواندوکار استان قم در میادین داخلی و برون مرزی یک دهه اخیر محسوب می‌شود که با درخشش در رقابت‌های مختلف توانسته افتخارات و عناوین ارزشمندی را به نام ورزش قم و کشورمان به ثبت برساند.

این تکواندوکار مطرح علاوه بر درخشش در سطح رقابت‌های داخلی اعم از مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور و همچنین رقابت‌های لیگ تکواندو باشگاه‌های کشور، سابقه حضور در پیکارهای متعدد برون مرزی به عنوان عضو تیم‌های ملی و باشگاهی کشورمان را هم دارد.

رفیعی در واقع پرافتخارترین تکواندوکار قمی به شمار می‌رود که توانسته مدال‌های رنگارنگی از مسابقات مختلف داخلی و برون مرزی کسب کند و اکنون نیز با توجه به انتخاب به عنوان یکی از اعضای تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح شانس اعزام به رقابت‌های بین المللی اوکراین و کسب یک افتخار دیگر را دارد.

این تکواندوکار ارزنده در سال 2006 توانست با درخشش در مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان جهان در کشور ویتنام، برای نخستین‌بار استان قم را صاحب نشان طلای جهانی کند و در تاریخ تکواندوی قم تنها تکواندوکاری لقب بگیرد که توانسته از مسابقات قهرمانی جهان مدال ارزشمند طلا را برای ورزش قم و تکواندوی قم به ارمغان بیاورد، در حالی که رفیعی به غیر از این مدال ارزشمند توانسته عناوین و افتخارات متعددی از مسابقات بین‌المللی و آسیایی نیز به کارنامه افتخارات خود بیافزاید.

قهرمان تکواندوی استان قم دارنده مدال طلای رقابت‌های تکواندوی قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2006 در ویتنام، دارنده مدال طلای رقابت‌های تکواندوی قهرمانی دانشجویان آسیا در سال 2009 در امارات، دارنده مدال برنز مسابقات تکواندوی قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا به عنوان عضو تیم نفت در سال 2010 در ایران و دارنده مدال طلای کاپ آزاد تکواندو در کشور کره جنوبی در سال 2011 است.

از دیگر افتخارات این قهرمان ارزنده می‌توان به نشان طلای رقابت‌های بین‌المللی جام فجر سال 2013 در تهران، مدال برنز رقابت‌های بین‌المللی جام فجر سال 2012 در ارومیه و مدال برنز سال 85 کشور در جشنواره برترین‌های ورزش کشور اشاره کرد.

این تکواندوکار ارزنده قمی اکنون با توجه به نبوغ، استعداد و آمادگی بسیار بالایی که دارد در رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح نیز مبارزات قابل قبولی انجام داد و به عنوان یکی از نفرات مورد نظر کادر فنی برای حضور در مرحله نهایی اردوی تیم ملی انتخاب شد، در حالی که تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح قصد دارد در نیمه دوم مهرماه سال جاری در مسابقات بین المللی اوکراین شرکت کند.

انتهای پیام/78002/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول