اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون تکواندو:

اردبیل حق خود را در تکواندو نگرفته است / بی‌توجهی مسئولان دلیل عدم موفقیت ورزشکاران اردبیلی

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: اردبیل هنوز نتوانسته است حق خود را در تکواندو بگیرد که دلیل آن بیشتر از کمبود اعتبارات، بی‌توجهی مسئولان به حضور ورزشکاران مستعد در مسابقات جهانی و بین‌المللی مشهود و معلوم است.`

اردبیل حق خود را در تکواندو نگرفته است / بی‌توجهی مسئولان دلیل عدم موفقیت ورزشکاران اردبیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید محمد پولاد‌گر در جلسه مجمع انتخاباتی تکواندوی اردبیل اظهار داشت: هر چند مدیران حوزه ورزش پاسخگو‌ترین مدیران به نسبت سایر حوزه‌ها هستند اما باید تلاش شود تا سایه سنگین برخی از بی‌توجهی‌ها به این عرصه برچیده شود.

وی تصریح کرد: در این عرصه بیشتر از گفته‌ها و سخنان باید در عمل توانمندی‌ها بروز و ظهور پیدا کنند چرا که بر خلاف سایر عرصه ها در عرصه ورزش هم و غم بر ابراز عقیده و طرح سئوال است.

رئیس فدراسیون تکواندو با یادآوری اینکه رشته ورزشی تکواندو در سال‌های اخیر رشد جهشی داشته است، گفت: دلیل این رشد و جهش حضور ورزشکاران مستعد تکواندو‌کار در رقابت‌های جهانی و بین‌المللی بوده که آوازه و شهرت ما را چندین برابر کرده است.

پولادگر با بیان اینکه تکواندوی ایران از فنی‌ترین و با قابلیت‌ترین رشته از نظر علمی و آموزش‌های فنی است، افزود: امروز در رشته تکواندو جزو نادرترین کشورها هستیم که کلاس‌های فنی قابل اتکا داشته و ورزشکاران ما نیز مستعد و توانمند در این عرصه حضور دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: هرچند این رشته را به نام ورزشکاران کره‌ای می‌شناسند اما کسب موفقیت‌های جهانی و المپیکی و مقام نائب قهرمانی در جهان برای کشورمان نشان می‌دهد تکواندوی ایران در دنیا شهره عام و خاص است.

رئیس فدراسیون تکواندو بیان داشت: با توجه با این جایگاه و موقعیت انتظار ما فرا‌گیر شدن این رشته و حضور تیم‌های متعدد از استان‌ها و شهرستان‌های مختلف است که در این زمینه تلاش بر این است تا نیازمندی‌های هیئت‌های استانی ‌آسیب‌شناسی شود.

پولادگر با بیان این موضوع که اردبیل به رغم استعداد بی‌نظیر خود هنوز حق خود را در تکواندو نگرفته است، ادامه داد: از هیئت جدید انتظار می‌رود به عنوان نماینده کاردان این حوزه مشکلات صنفی را مطرح کرده و به جد در این زمینه پیگیری‌ها صورت گیرد.درخشش نداشتن چهره‌های جهانی، ضعف برنامه‌ریزی‌های مسئولان ما را می‌رساند و این دیگر تقصیر پول و اعتبار نیست.

رئیس فدراسیون تکواندو یادآور شد: اعتبارات استان اردبیل در رشته تکواندو باید در برنامه‌ریزی‌ها به صورت شاخص مورد حمایت قرار گیرد.

پولاد‌گر گفت: برنامه‌هایی که از سوی کاندیدها و رئیس هیئت تکواندو مطرح شد برنامه‌های جامعی بود که بهتر است در عملیاتی کردن آن همه همت کنیم. به منظور اجرای بهتر برنامه ضرورت دارد آسیب‌شناسی لازم از نیازمندی‌ها و ضعف‌های هیئت استانی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود با اشاره با راه‌اندازی پایگاه‌های قهرمانی و خانه تکواندو در استان‌های مختلف اذعان داشت: وجود این فضاها می‌تواند به تقویت این رشته کمک کند تا بهترین بازیکنان و مربیان مستعد شناسایی شده و به اردوهای تیم ملی دعوت شوند.

انتهای پیام/62001/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول