اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مجمع انتخاباتی

رئیس هیئت تکواندوی اردبیل انتخاب شد

در مراسمی با حضور رئیس هیئت تکواندو و برگزاری مجمع انتخاباتی رئیس هیئت تکواندوی استان اردبیل معرفی شد.

رئیس هیئت تکواندوی اردبیل انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صبح امروز در مراسمی که در سالن اجتماعات رضا‌زاده اردبیل برگزار شد، ناصر دستاری با کسب 17 رای موافق از 18 رای مأخوذه به عنوان رئیس هیئت تکواندوی اردبیل انتخاب شد.

در این جلسه مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در سخنانی اظهار داشت: استان اردبیل از استعداد بی‌نظیری در رشته رزمی به ویژه تکواندو برخوردار است و توانسته‌ایم نیروهای لایق و شایسته‌ای را اعم از بازیکن و مربی تحویل تیم‌های ملی و حتی کشورهای دیگر کنیم.

احد پازاج با یادآوری اینکه ضرورت دارد با توسعه ورزش تکواندو خانه تکواندو نیز راه‌اندازی شود، تصریح کرد: راه‌اندازی این مجموعه به یقین اسباب شکوفایی استعدادهای روزافزون را فراهم خواهد کرد.

وی گفت‌: سیاست کاری ما این است که به تمام هیئت‌های ورزشی در حد توان و بضاعت خود کمک کنیم تا درعرصه‌های جهانی و بین‌اللملی بتوانند درخشش داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل به احداث سالن پنج طبقه ورزشی در اردبیل اشاره کرد و افزود: با توجه به اولویت‌دار بودن تکواندو یک طبقه از این سالن ورزشی به رشته پرمخاطب تکواندو اختصاص می‌یابد.

پازاج با بیان اینکه جایگاه مطلوب تکواندوی کشورمان قابل ستایش است، عنوان کرد: به رغم این جایگاه رفیع سهم استان اردبیل در موفقیت‌های جهانی در این رشته سهم کم و ناچیزی است.

این مسئول ادامه داد: امیدواریم با تلاش مربیان و رئیس جدید هیئت بتوان سهم قابل توجهی از موفقیت‌های ملی، جهانی و بین‌المللی را نصیب تکواندوی اردبیل کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو که نامزدهای متعددی کاندیدا شده بودند بالاخره تعدادی زیادی از این نامزدها انصراف داده و رقابت اصلی بین دو نامزد باقی مانده اتفاق افتاد که در نهایت ناصر دستاری برای چهار سال حکم ریاست هیئت تکواندوی اردبیل را دریافت کرد.

پیش از این محمدرضا برادران به عنوان سرپرست هیئت تکواندوی استان اردبیل مشغول فعالیت بودند.

در این مراسم از زحمات 12 ساله اسماعیل لطفی‌زاده رئیس سابق هیئت تکواندوی استان اردبیل با اهدا لوح سپاس وهدیه ویژه تجلیل شد.

انتهای پیام/62001/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول