اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم تکواندوی ذوب‌آهن:

امسال هم در لیگ تکواندوی نوجوانان قهرمان می‌شویم

سرپرست تیم تکواندو ذوب‌آهن گفت: امسال هم مانند سال گذشته در لیگ تکواندوی نوجوانان قهرمان می‌شویم.

امسال هم در لیگ تکواندوی نوجوانان قهرمان می‌شویم

جواد ابن‌یمین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: سال گذشته با پیگیری‌های آقای عابدی مدیرفنی تیم تکواندو ذوب‌آهن توانستیم دو تیم نونهالان و نوجوانان را در رقابت‌های لیگ تکواندو شرکت دهیم که در پایان نیز تیم تکواندو نوجوانان ذوب‌آهن قهرمان شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم ملی تکواندو از رده سنی نوجوانان آغاز می‌شود سرمایه‌گزاری خود را بر روی این رده‌سنی گذاشته‌ایم و در رقابت‌های لیگ نوجوانان علاوه بر اینکه در تیمی قهرمان شدیم محمد خدابخشی یکی از تکواندوکاران ما توانست به تیم ملی راه پیدا کند.

سرپرست تیم تکواندو ذوب‌آهن ادامه داد: در رقابت‌های لیگ تکواندو سال جاری تیم نونهالان ما به دلیل اینکه در لیگ دیر ثبت نام کرد نتوانست در این مسابقات شرکت کند اما با وجود مشکلاتی که بود تیم نوجوانان در دقیقه 90 موفق به حضور در لیگ شد.

وی با اشاره به لیگ تکواندو نوجوانان در سال جاری افزود: در این مسابقات روز جمعه با تیم مژدهی رشت مساوی کردیم اما تیم هیئت تکواندو کاشان را با نتیجه 10 بر صفر شکست دادیم.

ابن‌یمین تاکید کرد: این مسابقات به صورت متمرکز و رفت و برگشت برگزار می‌شود و میزبانی ما در سال گذشته در این مسابقات به قهرمانی تیم تکواندو نوجوانان ذوب‌آهن در لیگ کمک کرد.

وی اضافه کرد: در هفته‌های آینده نیز باید با تیم‌های یاری کرج و سلحشور کرج دیدار کنیم که رقیب اصلی ما نیز برای قهرمانی در این مسابقات تیم سلحشور کرج است.

سرپرست تیم تکواندو ذوب‌آهن ادامه داد: سرمربی تیم تکواندو ذوب‌آهن را سعید رمضانی و مربی‌گری این تیم را رامین وحید که خودش در دوران بازیکنی‌اش نایب قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد بر عهده دارد. 

وی افزود: جا دارد از مربیان دیگر این تیم داوود عبدالرضایی و عبدالله خدابخشی نیز تشکر کنم.

ابن‌یمین با بیان اینکه رقابت‌های لیگ تکواندو نوجوانان در بهمن ماه به پایان می‌رسد، اضافه کرد: برای قهرمانی آمده‌ایم وقول می‌دهم مانند سال گذشته در این مسابقات نیز قهرمان کشور شویم.

انتهای پیام/63020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول