اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندو گیلان مطرح کرد

هیئت تکواندو گیلان دغدغه مالی دارد/گیلان میزبان اردوی تیم ملی تکواندو

رئیس هیئت تکواندو گیلان مهم‌ترین دغدغه این هیئت را مالی عنوان کرد و گفت: تیم‌های تکواندو گیلان با هزینه‌های شخصی به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

هیئت تکواندو گیلان دغدغه مالی دارد/گیلان میزبان اردوی تیم ملی تکواندو

محمود باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت مهم‌ترین دغدغه هیئت تکواندوی گیلان را مشکل مالی دانست و اظهار کرد: در مدت شش ماه اخیر تنها مبلغ 16 میلیون تومان به حساب این هیئت واریز شده که پاسخگوی نیازهای رشته ورزشی تکواندو نیست.

وی پرداخت ماهانه یک میلیون تومان بابت اجاره بهای سالن تکواندو را از مشکلات دانست و افزود: تاکنون پول به حساب هیئت جدید تکواندو واریز نشده است.

رئیس هیئت تکواندو گیلان با بیان اینکه مدیر کل ورزش و جوانان استان قول‌هایی برای کمک به این هیئت داده است، تصریح کرد: مسئولان به فکر تکواندوکاران گیلانی باشند.

وی تکواندو را یک ورزش جهانی و المپیکی خواند و گفت: تکواندوی گیلان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

باقری، با اشاره به طرفداران و علاقه‌مندان زیاد این رشته ورزشی در گیلان یادآور شد: در فدراسیون مهره‌ نداریم و ارتباط نداشتن با فدراسیون موجب می‌شود نتوانیم حق تکواندوی خود را پیگیر باشیم.

وی، برقراری یک ارتباط قوی با فدراسیون را کمک زیادی به تکواندو دانست و یادآور شد: یکی از راه‌ها می‌تواند میزبانی اردوهای تدارکاتی تیم‌های مختلف ملی باشد.

*گیلان 15 شهریور میزبان اردوی تیم ملی تکواندو کشور

رئیس هیئت تکواندو گیلان از میزبانی این استان در اردوی تیم ملی تکواندوی بزرگسالان خبر داد و خاطرنشان کرد: قرار است این اردو از 15 شهریور جاری با حضور تمام ستاره‌های تیم ملی در گیلان برگزار شود که می‌تواند اتفاق خوشایند و مفیدی برای مربیان و تکواندوکاران گیلانی باشد.

وی ادامه داد: پیش از این نیز میزبان اردوی تدارکاتی تیم ملی تکواندوی ناشنوایان ایران بودیم و قطعاً برگزاری چنین اردوهایی به نفع نوجوانان و جوانان این استان است.

باقری به فعالیت‌های هیئت تکواندوی گیلان در مدت حضورش در رأس این هیئت اشاره کرد و افزود: در شش ماه گذشته 10 تیم را در رده‌های سنی مختلف و با هزینه‌های شخصی به مسابقات کشوری اعزام کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه سرمایه‌های تکواندوی گیلان نظیر افشین ساکت در باشگاه‌های غیر گیلانی حضور دارند، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم با تأمین هزینه این تکواندوکاران را در گیلان نگه داریم بسیار به سود استان ما است و انجام این کار دور از دسترس نیست.

این مسئول متذکر شد: می‌توان با تأمین نیاز مالی تکواندوکاری مانند افشین ساکت، او را در تیم خود نگه‌داریم.

انتهای پیام/2300/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول