اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

استکبار در باتلاق سوریه گرفتار می‌شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سوریه باتلاقی بزرگ برای آمریکا و رژیم صهیونیستی است که در صورت حمله نمی‌توانند از آن بیرون بیایند.

استکبار در باتلاق سوریه گرفتار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری هفته دفاع مقدس در شورابیل اردبیل به عنوان محل برپایی نمایشگاه رزمی، فرهنگی بدر اظهار داشت: استکبار جهانی با سردمداری آمریکا و رژیم صهیونیستی تمام تلاشش را به کار گرفته تا شاید ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان را به نقطه تسلیم بکشاند اما از این حرکت و اقدام بی‌ثمر خود جز باد و بی‌ثمری چیزی درو نمی‌کند.

وی تصریح کرد:‌ همین فزون‌طلبی آمریکا و خیره‌سری‌های این کشور کرامت بشر را شکسته و به جای صلح و آرامش دعوا، درگیری و نفاق را افزایش داده است که باید مراقب بود تا در تله دشمن نیفتاد.

کاملی‌فر تنها رمز پیروزی ملت ایران را در عرصه مقابله با تهدیدات دشمن ایثار، شجاعت و شهادت‌طلبی اعلام کرد و ادامه داد: در این عرصه باید دشمنان را به نقطه تسلیم واقعی کشاند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه استاندار اردبیل نیز در سخنانی خاطر نشان کرد: فرهنگ صیانت از آرمان‌های دفاع مقدس باید در جامعه نهادینه شود.

اکبر نیکزاد اضافه کرد: باید از آرمان‌های بلند هشت سال دفاع مقدس ما به عنوان آرمان‌هایی برگرفته از آموزه‌های نهضت سیدالشهدا (ع) صیانت و این رویکرد در جامعه نهادینه شود.

وی بیان کرد: این هفته فرصتی برای بازگویی عظمت رشادت‌هایی است که مردم بزرگ ما و ایثارگران غیور در آن دوران از خود نشان دادند.

نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود بر استفاده حداکثری از فرصت‌ها برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد و ادامه داد: این مهم با انجام کارهای فرهنگی محقق شدنی است.

استاندار اردبیل در ادامه با استقبال از برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در اردبیل خواستار برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در حاشیه نمایشگاه شد و گفت: این برنامه‌ها یقیناً مورد استقبال مردم رشید و ولایی ما قرار می‌گیرد.

وی همچنین از تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست در برپایی نمایشگاه موصوف نهایت همکاری را با سپاه حضرت عباس (ع) استان به عمل آورند.

امسال عملیات پیروزمند بدر که در سال 1363 در منطقه هورالهویزه انجام شد در نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان بازسازی می‌شود.

رزمندگان لشکر عاشورا هم در این عملیات شرکت داشتند و سرداران بزرگی چون مهدی باکری در جریان آن به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/62006/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول