اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت ابهر خبر داد

فعالیت 111 بهورز در خانه‌های بهداشت ابهر

رئیس شبکه بهداشت شهرستان ابهر گفت: 111 بهورز در خانه‌های بهداشت ابهر مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

فعالیت 111 بهورز در خانه‌های بهداشت ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، اکبر موسوی ظهر امروز در جمع بهورزان این شهرستان با بیان اینکه بهورزان سربازان سلامت در صف نخست سلامت هستند، اظهار داشت: 111 بهورز در شهرستان ابهر و در 70 خانه بهداشت زیر نظر 17 مرکز بهداشت در خط نخست سلامت در نظام سلامت حضور داشته و به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

فرماندار شهرستان ابهر در این جلسه با بیان اینکه توسعه و پایداری یک جامعه بستگی به انسان سالم آن جامعه و کشور دارد، ابراز داشت: انسان‌های آن جامعه با گام‌های بلند برای بالندگی و شکوفایی و توسعه کشور تلاش می‌کنند.

نورالدین رفیعی افزود: قبل از انقلاب وضعیت نامطلوبی را شاهد بودیم و بهورزی چندانی وجود نداشت ولی امروز بیش از 30 هزار بهورز در 18 هزار مراکز بهداشت در سطح کشور وجود دارد که کشور را در نظام سلامت اداره می‌کنند.

وی تصریح کرد: اگر امروز ما بخواهیم تلاش بیشتری کنیم باید آموزش‌ها و کارگاه‌های ویژه‌ای داشته باشیم.

فرماندار شهرستان ابهر در ادامه با اشاره به نام‌گذاری سال‎جاری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: نام‌گذاری سال‌ها توسط رهبر معظم انقلاب در حقیقت یک نقشه راه و یک هدف متعالی است که معظم‌له با شروع سال جدید به دست ملت و خادمان این نظام می‌سپارند.

وی افزود: تحقق شعار حماسه اقتصادی در گرو عزم ملی است و در این بین باید بکوشیم تا از سرمایه ایرانی برای تولید ملی استفاده شود.

رفیعی افزود: توسعه بخش کشاورزی تحقق عملی شعار سال است که با توجه به ظرفیت‌های بالقوه شهرستان، ارتقاء و توسعه بخش کشاورزی فرصت و زمینه مناسبی برای افزایش بازده تولیدات داخلی است.

وی به تبیین شعار حماسه اقتصادی اشاره و عنوان داشت: این شعار باید در رأس همه اولویت‌های کاری قرار گرفته و همراه با برنامه‌ریزی هدفمند در تمام عرصه‌ها عملیاتی شود.

انتهای پیام/73002/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول