اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه 500 میلیون ریال

یک خانه بهداشت روستایی رفسنجان افتتاح شد

خانه بهداشت شهید محمدمهدی زینلی روستای زین‌آباد در شهرستان رفسنجان افتتاح شد.

یک خانه بهداشت روستایی رفسنجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، عصر امروز با حضور مسئولان محلی، خانه بهداشت روستای زین‌آباد این شهرستان با زیربنای 110 متر مربع و اعتبار 500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

احمد جمالی‌زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در این خانه بهداشت، بهورزان از روستای ملک‌آباد در نزدیکی همین روستا و هفته‌ای دو روز حضور می‌یابند و یک پزشک نیز یک روز در هفته از درمانگاه روستای قاسم‌آباد برای معاینه بیماران مستقر می‌شود.

وی افزود: در صورتی که جمعیت روستا به حد تعیین شده برسد استقرار پزشک دائمی و برای این خانه بهداشت بهورز در نظر گرفته می‌شود.

حسن اکبری رئیس سابق شورای اسلامی روستا زین‌‌آباد از کارهای انجام شده توسط شورای اسلامی در مدت چهار سال مسئولیت خود یاد کرد و افزود: در این مدت کارهای عمرانی زیادی اعم از زیرسازی و حفر لوله‌های آب شرب، گازکشی، آسفالت، صدور پروانه و اخذ سند 150 هکتار زمین به عنوان حریم روستا انجام شده است.

انتهای پیام/80016/ک10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول