اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت شهرستان کنگان خبر داد

فعالیت شبانه‌روزی 43خانه و مرکز بهداشتی در کنگان

رئیس شبکه بهداشت شهرستان کنگان از فعالیت شبانه‌روزی 43خانه و مرکز بهداشتی در کنگان خبر داد.

فعالیت شبانه‌روزی 43خانه و مرکز بهداشتی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، زینب حسینی شامگاه پنج‌شنبه در بازدید از اماکن بهداشتی و درمانی شهر ساحلی بنک اظهار داشت: شبکه بهداشت کنگان در راستای تامین سلامت شهروندان از تمام توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب استفاده می‌کند.

وی افزود: در واقع افزایش سطح کیفی خدمات بهداشتی و درمانی امری لازم و مهم است و در این مسیر اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته که امیدوار هستیم شاهد رضایتمندی مردم از این خدمات باشیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان با تاکید بر لزوم تامین اعتبارات بهداشتی و درمانی کنگان خاطرنشان کرد: در حال حاضر مسئله تامین اعتبار لازم در بحث تجهیزات یکی از مشکلات مهم در حوزه بهداشت و درمان شهرستان است.

حسینی از استاندارد سازی خانه‌های بهداشت روستایی کنگان خبر داد و تصریح کرد: در شرایط کنونی این مسئله یکی از اولویت‌های کاری ماست و در همین راستا 4 خانه بهداشت در بندو، بنود سواحل، احمد آباد سیراف و سهمو شمالی استانداردسازی شده است.

وی اضافه کرد: شورای سلامت در شهرستان کنگان فعال است و جلسات متعددی در طول سال در ارتباط با مشکلات بهداشتی و درمانی صورت می‌گیرد و انتظار داریم که در شهرستان عسلویه نیز این امر صورت گیرد و مشکلات بخش بهداشت و درمان با تعامل و برون بخشی سایر ادارات دولتی به حداقل برسد.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان کنگان از فعالیت شبانه‌روزی 43 خانه و مرکز بهداشتی در کنگان خبر داد و افزود: در شهرستان کنگان تعداد 8 مرکز بهداشتی درمانی، یک بیمارستان، یک مرکز آموزش بهورزی، 29 پایگاه اورژانس و خانه بهداشت، 3 مرکز اورژانس جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس شهری به شکل تمام‌وقت مشغول به فعالیت هستند.

حسینی خواستار همکاری بیمه در پرداخت مطالبات شبکه بهداشت کنگان شد و گفت: بیش از 12 میلیارد ریال مطالبات این شبکه از بیمه است.

انتهای پیام/2451/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول