اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رزن خبر داد

افتتاح 2 خانه بهداشت در رزن/ بهره‌مندی 639 خانوار از خدمات بهداشتی

فرماندار رزن از افتتاح دو خانه بهداشت در روستاهای خمیگان و گلستان خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این دو طرح 639 خانوار از خدمات خانه بهداشت بهره‌مند شدند.

افتتاح 2 خانه بهداشت در رزن/ بهره‌مندی 639 خانوار از خدمات بهداشتی

کرم اصفهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، از افتتاح خانه بهداشت در دو روستای خمیگان و گلستان از توابع شهرستان رزن، همزمان با هفته دولت خبر داد.

وی اعتبار هزینه شده برای ساخت این دو خانه بهداشت را 90 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: ساخت و تجهیز خانه بهداشت روستای خمیگان و روستای گلستان هر یک با هزینه 45 میلیون تومان به اتمام رسید.

فرماندار شهرستان رزن زیربنای هر یک از این مراکز را 100 متر مربع دانست و گفت: نقش خانه‌های بهداشت در ارائه فرهنگ سلامت در روستاها و کمک به ارتقای بهداشت خانواده‌ها غیر قابل انکار است.

وی با اشاره به اینکه روند اجرای این دو پروژه از سرعت خوبی برخوردار بود، افزود: عملیات اجرایی این پروژه‌ها‌ در سال 91 شروع شد و احداث آن تا پایان سال به اتمام رسید و سپس مراحل تجهیز آن دنبال شد.

اصفهانی افزود: با آغاز به کار این خانه بهداشت، یک‌هزار و 379 نفر از اهالی روستای خمیگان در قالب 309 خانوار از خدمات بهداشتی و درمانی و خانه بهداشت برخوردار می‌شوند.

وی در پایان سخنانش ابراز داشت: 330 خانوار نیز از خدمات بهداشتی و درمانی خانه بهداشت روستای گلستان بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/2499/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول