اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 50 میلیون تومان اعتبار

خانه بهداشت روستای سالوک بانه افتتاح شد

به مناسبت هفته دولت خانه بهداشت روستای سالوک شهرستان بانه با اعتبار 50 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

خانه بهداشت روستای سالوک بانه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ظهر امروز در مراسمی با حضور نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بانه، خانه بهداشت روستای سالوک از توابع بخش آرمرده این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه در مراسم افتتاح این خانه بهداشت با ارائه گزارشی از روند ساخت این خانه بهداشت، سلامت و بهداشت را از شاخص‌ترین عوامل و پارامترهای پیشرفت و توسعه هر جامعه‌ دانست.

علی کریمی افزود: این خانه بهداشت در زمینی به مساحت 300 مترمربع با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی این خانه بهداشت 45 خانوار با 237 نفر جمعیت زیرپوشش قرار گرفتند و یک نفر بهورز امور بهداشتی را به مردم این منطقه که شایسته و سزاوار بهترین خدمات هستند، ارائه می‌کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه اضافه کرد: این خانه بهداشت از محل اعتبارات سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان کردستان، افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

کریمی خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان برای احداث 4 خانه بهداشت با پیمانکاری بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روستاهای دور‌افتاده شهرستان بانه اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: با افتتاح این خانه بهداشت، چهارمین خانه بهداشت شهرستان بانه در هفته دولت به بهره‌برداری رسید و در مجموع 200 میلیون تومان برای چهار خانه بهداشت این شهرستان هزینه شده است.

انتهای پیام/79005/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول