اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز از هفته دولت صورت گرفت

افتتاح ساختمان جدید خانه بهداشت روستای رامیشان کبودراهنگ

در دومین روز از هفته دولت، ساختمان جدید خانه بهداشت روستای رامیشان از توابع کبودراهنگ افتتاح شد.

افتتاح ساختمان جدید خانه بهداشت روستای رامیشان کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، ساختمان جدید خانه بهداشت روستای رامیشان از توابع شهرستان کبودراهنگ با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، معاون بهداشتی دانشگاه، فرماندار کبودراهنگ، مدیر شبکه بهداشت و درمان، مدیر روابط عمومی دانشگاه، بخشداران، شورای روستا و جمعی از مسئولان شهرستانی همزمان با هفته دولت افتتاح شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در آیین افتتاح ساختمان جدید خانه بهداشت روستای رامشان ضمن مشاهده لیست مراجعین خانه بهداشت در سال جاری از نزدیک در جریان خدمات ارائه شده در خانه بهداشت این روستا قرار گرفت.

علیرضا قاسمی‌فرزاد با اشاره به جایگاه بهورز و نقش خانه‌های بهداشت در ارائه فرهنگ سلامت در روستاها همچنین برای بهبود وضعیت ظاهری این خانه بهداشت قول مساعد داد.

در ادامه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ گفت: خانه بهداشت روستای رامیشان با هزینه 475 میلیون ریال، مساحت 96 مترمربع با اسکلت فلزی و سقف بتنی ساخته شد.

حسن بهرامی با بیان اینکه این پروژه‌ در سال 91 شروع و پایان یافت، اظهار داشت: جمعیت 794 نفری روستای رامیشان با 210 خانوار از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز با بیان اینکه بهورزان پایگاه اصلی سلامت را در اختیار دارند، تصریح کرد: این قشر باید سطح آگاهی‌ خود را گسترش دهند تا شاهد جامعه‌ای سالم و پویا باشیم.

محمدمهدی مجذوبی بهبود شاخص‌های بهداشتی کشور و ارتقای سطح سلامت در روستاها را مرهون زحمات صادقانه بهورزان دانست و افزود: کاهش مرگ و میر مادران باردار، نوزادان و کودکان زیر پنج سال در مناطق روستایی محروم و ارائه خدمات مطلوب از قبیل ریشه‌کنی بیماری‌های واگیر، بیماریابی در زمینه فشار خون، دیابت و کاهش بیماری‌های مزمن از‌ جمله اقدامات صورت گرفته از بهورزان است.

انتهای پیام/2499/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول