اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان:

خانه بهداشت آق‌حصار 3 روستا را پوشش می‌دهد/ وجود 60 خانه بهداشت

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: خانه بهداشت روستای علی‌آباد آق‌حصار سه روستا با 122 خانوار را زیرپوشش قرار می‌دهد.

خانه بهداشت آق‌حصار 3 روستا را پوشش می‌دهد/ وجود 60 خانه بهداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز خانه بهداشت روستای علی‌آباد آق‌حصار با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار همدان و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

در حاشیه این مراسم رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: خانه بهداشت روستای آق‌حصار 440 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی به بهره‌برداری رسیده است.

فتح‌الله نظری‌پویا خاطرنشان کرد: این مرکز با 400 متر مربع مساحت و 93 متر مربع زیربنا، 122 خانوار از سه روستا با جمعیتی حدود 455 نفر را زیرپوشش قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه این مرکز زیرپوشش مرکز بهداشتی ـ درمانی جورقان است، افزود: در این خانه بهداشت یک گروه سلامت شامل کاردان بهداشت خانواده، ماما، کاردان مبارزه با بیماری‌ها و کارشناس بهداشت محیط مستقر شده است.

نظری‌پویا یادآور شد: در شهرستان همدان 60 خانه بهداشت با 20 پایگاه بهداشتی وجود دارد که از این پس به دنبال افزایش تعداد پایگاه‌های بهداشت در سطح روستاها هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه نگهداری یک مرکز بسیار مهم‌تر از احداث یک مرکز است، افزود: این مرکز در راستای حمایت از سلامت اهالی روستاست و آنها باید در حفظ و نگهداری این مرکز و حمایت از تیم پزشکی کمک کنند.

حبیب‌الله موسوی‌بهار تصریح کرد: حصارکشی اطراف این مرکز در مرحله بعدی باید انجام شود تا بتواند با قوت، سالیان سال به مردم این روستا خدمات‌رسانی کند.

انتهای پیام/89003/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول