اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند عنوان کرد

ضرورت تبیین نقش محوری ولایت در دوران دفاع مقدس

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: تبیین نقش محوری حضرت امام خمینی(ره) و مردم در دوران دفاع مقدس برای نسل جوان امروز ضروری است.

ضرورت تبیین نقش محوری ولایت در دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مجتبی مولوی صبح امروز در ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در نهاوند اظهار کرد: دوران دفاع مقدس باید به خوبی برای نسل جوان امروز و آینده تبیین شود زیرا ماندگاری هر اثر گرانبها در انتقال صحیح آن به نسل‌ آینده است.

وی با اشاره به برپایی برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، ورزشی و سیاسی در سطح شهرستان افزود: یکی از محورهای اساسی برنامه‌های امسال دفاع مقدس بهره‌مندی از خاطرات یادگاران هشت سال دفاع مقدس به ویژه در محافل عمومی، مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد، پارک‌ها و مکان‌های پرتردد و تفریحی است به گونه‌ای که از راویان و سخنرانان ملی نیز می‌توان در این رابطه بهره برد.

فرماندار شهرستان نهاوند دوران دفاع مقدس را مملو از حماسه، ایثار، فداکاری و کمک به همنوع عنوان کرد و گفت: انتقال ارزش‌های ناب دوران دفاع مقدس در آشنایی نسل جوان ایران اسلامی که عموماً نسلی پرسشگر و نخبه هستند بسیار مؤثر است.

وی با اشاره به نقش اثرگذار و محوری امام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذار انقلاب بیان داشت: نفس مسیحایی امام راحل(ره) چنان تحولی در وجود جوانان آن زمان ایجاد کرد که آحاد مردم حتی پیرمردها در تلاش بودند تا وظایف محوله را به درستی انجام دهند.

 مولوی ابراز داشت: ترویج فرهنگ ایثارگری و از خودگذشتگی برای امروز و آینده کشور ما بسیار ضروری و اثرگذار است.

وی با اشاره به مهمترین برنامه‌های این هفته در نهاوند با محوریت آحاد مردم، جوانان، نخبگان، بسیجیان و سپاه پاسداران اضافه کرد‌: دیدار فرماندهان سپاه، بسیج و مدیران نهادها با امام جمعه، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، تجلیل از بسیجیان نمونه، اجرای نشست‌های سیاسی و فرهنگی، اجرای سخنرانی در مساجد شهر و روستا، برپایی مسابقات مختلف ورزشی، دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا و دیدار با جانبازان از مهمترین برنامه‌های این هفته در نهاوند است.

انتهای پیام/89016/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول