اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی:

دفاع مقدس برجسته‌ترین افتخارات ملت در دفاع از ارزش‌های اسلامی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت بزرگ ایران در دفاع از ارزش‌های اسلامی و تمامیت ارضی کشور ایران است.

دفاع مقدس برجسته‌ترین افتخارات ملت در دفاع از ارزش‌های اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مصطفی مشایخی ظهر امروز در نشست کارگروه فرهنگی هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس اقتدار، اعتقاد راسخ، عزت و شجاعت ملت ایران و رهبری انقلاب اسلامی را به دنیا ثابت کرد.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس بیانگر حماسه، ایثار و فداکاری بهترین فرزندان این آب و خاک است، تصریح کرد: شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس از ارزش‌های الهی دفاع کردند و امروز وظیفه همه ماست که همانند شهدا در عرصه‌های گوناگون حماسه آفرینی کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگر نیازمند بازگویی ارزش‌هایی است که به واسطه رشادت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در طول دوران هشت سال دفاع مقدس به ‌دست آمده و باید این امر در طول هفته دفاع مقدس ظهور بیشتری پیدا کند.

مشایخی با بیان اینکه باید فرهنگ دفاع مقدس با همه توان و در تمامی ابعاد در جامعه ترویج و گسترش یابد، عنوان کرد: دوران هشت ساله دفاع مقدس یکی از حساس‌ترین و بارزترین برهه‌های حیات ملت سرافراز ایران است که همچون نگینی تابناک بر تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.

وی ابراز داشت: در شرایطی که دنیای استکبار با بهره‌مندی از امکانات رسانه‌ای قصد ضربه زدن به ارزش‌های انقلاب اسلامی و اعتقادات مردم را دنبال می‌کند؛ لازم است با برجسته کردن ارزش‌های دوران دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا با آنها مقابله شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: هنر و زبان بهترین راهکار انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس و ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت است که باید در هفته دفاع مقدس به درستی از این ابزار استفاده کرد.

مشایخی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: به منظور برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس کارگروه فرهنگی هفته دفاع مقدس در استان تشکیل و با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری نسبت به تبیین و تعمیق و ترویج نقش مردم مومن و ولایت‌مدار استان برنامه‌هایی را به مرحله اجرا در خواهد آورد که شامل برپایی نمایشگاه نقش مردم در دوران دفاع مقدس، نمایشگاه کتاب و نرم افزار، تئاترهای خیابانی و یادواره‌های شهدا و ... است.

انتهای پیام/87002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول