اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان:

کارگروه‌های تخصصی مدیریت بحران گلستان طرح ارائه دهند

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: کارگروه‌های تخصصی مدیریت بحران استان می‌توانند با توجه به وظایف قانونی خود به شورای هماهنگی مدیریت بحران استان طرح ارائه کنند.

کارگروه‌های تخصصی مدیریت بحران گلستان طرح ارائه دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم سمیعی شامگاه دوشنبه در نشست با کارکنان مدیریت بحران استان گلستان اظهار داشت: این طرح‌ها پس از بررسی اعضای کارگروه و تصویب در آن به شورای هماهنگی مدیریت بحران استان ارسال می‌شود تا پس از بررسی اعضا، مورد تصویب قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با این روند کاری می‌توان اعتبارات مدیریت بحران استان را بهتر مدیریت کرد و اولویت‌های حوادثی استان را در چهار چرخه مدیریت بحران به ویژه در حوزه پیشگیری مشخص کرد.

تاکید بر برگزاری منظم کارگروههای تخصصی مدیریت بحران در گلستان

سمیعی با تأکید بر برگزاری منظم جلسات کارگروه‌های استانی مدیریت بحران، افزود: برگزاری منظم این جلسات، نقطه قوت کارگروه‌های تخصصی مدیریت بحران است که باید حتماً مورد توجه رئوسای این کارگروه‌ها قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: قرار است عملکرد شش ماهه تمامی کارگروه‌های تخصصی مدیریت بحران استان بررسی شود تا ضمن شناخت نقاط قوت و ضعف آنها، بتوان بر اساس آن برای شش ماهه آینده برنامه‌ریزی بهتری اعمال کرد.

 

 

برگزاری شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با حضور استاندار گلستان

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان طی هفته جاری، اذعان داشت: این جلسه روز چهارشنبه هفته جاری با حضور استاندار گلستان که رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان نیز محسوب می‌شود، برگزار می‌شود.

سمیعی یادآور شد: در این جلسه عمده فعالیت‌های مدیریت بحران استان طی سال گذشته و شش ماهه امسال به اعضای شورا ارائه خواهد شد.

افتتاح مرکز مدیریت کنترل حوادث مدیریت بحران استان گلستان

وی با اشاره به افتتاح مرکز مدیریت کنترل حوادث مدیریت بحران استان تصریح کرد: این مرکز در طبقه دوم ساختمان مدیریت بحران قرار دارد و شامل بخش‌های مختلفی است که بر مبنای اهداف این تشکیلات تاسیس شده است.

سمیعی ادامه داد: اگر چه کل ساختمان مدیریت بحران گلستان در قیاس با ساختمان مدیریت بحران دیگر استان‌ها از مساحت و امکانات کمتری برخوردار است ولی سعی خواهیم کرد که این کمبودها با مدیریت محیط جبران شود.

وی با تشکر از مسئولان استان به ویژه استاندار گلستان متذکر شد: در طبقه جدید مدیریت بحران، علاوه بر مرکز مدیریت کنترل حوادث، اتاق euc، استودیوی خبر و اتاق جلسات برای کارگروه‌ها تعبیه شده است.

در فصل پنجم آیین‌نامه اجرایی قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور تعداد 14 کارگروه پیش‎بینی شده که حکم ریاست هر کارگروه در استانها توسط استاندار به عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان ابلاغ می‎شود.

استان گلستان با جمعیتی حدود یک میلیون و 800 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد و به دلیل شرایط اقلیمی و جغرافیایی، این استان هرساله شاهد حوادث و بلایای متعدد طبیعی است.

انتهای پیام/83002/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول