اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم مس کرمان:

محمدی در فوتبال به حقش نرسید

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان گفت: مهدی محمدی در فوتبال به حقش نرسید.

محمدی در فوتبال به حقش نرسید

احمد نخعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان مصیبت درگذشت مربی کرمانی را به خانواده وی و جامعه فوتبال کشور تسلیت گفت و اظهار داشت: مهدی محمدی بیش از 10 سال مربی و همکارم بود که ارتباط فوق‌العاده نزدیکی با هم داشتیم.

وی تصریح کرد: برخلاف صحبت‌ها و حرف‌های نامربوطی که در کمال ناجوانمردی علیه وی زده می‌شد، باید بگویم که محمدی انسان پاک و صادقی بود و همیشه در مقام برخورد با حاشیه‌سازان از خود دفاعی نشان نمی‌داد و با سعه‌صدر کارهای خود را دنبال می‌کرد.

بازیکن سابق تیم فوتبال صنعت مس کرمان ابراز داشت: حتی در فصل گذشته زمانی که سرمربی اسبق تیم علیه وی سخنرانی کرد از خود هیچ دفاعی نکرد و گفت؛ به دلیل اینکه قاسم‌پور از من بزرگتر است باید احترام او را نگه دارم و فوتبال همیشه حواشی بسیاری به همراه دارد.

سرپرست تیم مس کرمان به نگرانی‌های اخیر محمدی پیرامون وضعیت فوتبال کرمان اشاره کرد و اذعان داشت: او همیشه به استعدادها و سطح فنی مربیان بها می‌داد و شرایط نگران‌کننده تیم موجب بروز این اتفاق ناگوار برای او شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مردم کرمان از مربیان بومی تیم توقع زیادی داشتند، این احساس مسئولیت در محمدی استرس بالایی ایجاد کرده بود و فشار زیادی را متحمل می‌شد؛ به علاوه اینکه بخش زیادی از نگرانی وی نارضایتی از وضعیت یارگیری تیم مس بود که به نشانه اعتراض نیز مدتی کناره‌گیری کرد.

نخعی ضمن اشاره به اتفاقات ناهنجاری که برای بیژن طاهری در کرمان پیش آمد، بیان داشت: یکی دیگر از بحث‌هایی که در افزایش ناراحتی محمدی تأثیر داشت و به او ضربه زد، سوء‌استفاده برخی از رسانه‌‌ها پیرامون ماجرایی بود که برای بیژن طاهری در کرمان اتفاق افتاد.

بازیکن اسبق تیم مس کرمان ادامه داد: با قاطعیت می‌گویم که انجام این کارها در شأن و شخصیت مهدی محمدی نبوده است و در روی دادن این اتفاق هیچ نقشی نداشت؛ با مطرح کردن این داستان برخی رسانه‌ها به دنبال گرفتن ماهی از آب گل‌آلود بودند که نتیجه آن تحمل فشارهای روحی برای محمدی بود.

وی متذکر شد: محمدی تنها فرد از فوتبالی‌های کرمانی کنار تیم بود که در برابر تصمیمات شهبازی اعتراضات خود را نشان داد و از تیم کنار کشید که در پاسخ اصرار و خواسته هوادارانش به تیم بازگشت.

نخعی با تأکید بر اینکه مهدی محمدی در فوتبال به حقش نرسید، عنوان کرد: سال گذشته از مدیرعامل باشگاه درخواست داشتیم که از حضور محمدی به عنوان سرمربی که دارای تجربه و سطح فنی بالایی است در تیم استفاده کند.

انتهای پیام/80011/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول