اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال گیتی‌پسند خبر داد

انتقال دیدارهای تیم فوتبال گیتی‌پسند از نقش جهان به فولادشهر

سرپرست تیم فوتبال گیتی‌پسند گفت: با توجه به پلمب ورزشگاه نقش جهان، ورزشگاه فولادشهر به عنوان میزبان دیدارهای تیم فوتبال گیتی‌پسند در جام آزادگان و جام حذفی معرفی شد.

انتقال دیدارهای تیم فوتبال گیتی‌پسند از نقش جهان به فولادشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اسماعیل تمامیار پیش از ظهر امروز در حاشیه تمرینات تیم گیتی‌پسند اظهار کرد: پیش از این قرار بود ورزشگاه نقش جهان به عنوان ورزشگاه میزبان تیم فوتبال گیتی‌پسند باشد که پس از پلمب این ورزشگاه مجبور به معرفی یک ورزشگاه دیگر شدیم.

وی با اشاره به منتفی شدن حضور گیتی‌پسند در نقش جهان بیان کرد: با توافقاتی که با باشگاه ذوب‌آهن صورت گرفت، مقرر ورزشگاه فولادشهر به عنوان ورزشگاه میزبان دیدارهای گیتی‌پسند در مسابقات جام حذفی و جام آزادگان باشد.

سرپرست تیم فوتبال گیتی‌پسند با بیان اینکه این باشگاه به دنبال تجهیز ورزشگاه آرارات است، تصریح کرد: قرار شده با تجهیز ورزشگاه آرارات به استانداردهای مورد نظر فدراسیون فوتبال، پس از چند هفته دیدارهای خود را در ورزشگاه آرارات برگزار کنیم.

به گزارش فارس، پس از بهره‌برداری از امکانات فاز نخست ورزشگاه نقش جهان، قرار بود مسابقات تیم گیتی‌پسند در لیگ دسته یک در این ورزشگاه برگزار شود که این اتفاق رخ نداد.

تیم فوتبال گیتی‌پسند که فصل گذشته در مسابقات لیگ دسته دو فوتبال شرکت داشت، توانست جواز حضور در مسابقات لیگ دسته یک را به دست آورده و به عنوان تنها نماینده اصفهان در این رقابت‌ها حضور پیدا کند.

انتهای پیام/63006/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول