اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان سابق تیم مس کرمان:

محمدی شناسنامه دو دهه اخیر فوتبال کرمان بود / بی‌توجهی به مربیان بومی

کاپیتان و مربی سابق تیم فوتبال مس کرمان گفت: مهدی محمدی را از نظر من باید شناسنامه فوتبال کرمان در یکی دو دهه اخیر دانست.

محمدی شناسنامه دو دهه اخیر فوتبال کرمان بود / بی‌توجهی به مربیان بومی

علی حاج‌اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در کرمان با اشاره به درگذشت مهدی محمدی مربی برجسته فوتبال کرمان اظهار داشت: محمدی را از نظر من باید شناسنامه فوتبال کرمان در یکی دو دهه اخیر دانست، وی با کوله‌باری از تجربیات یک وزنه و سرمایه عظیم برای فوتبال استان کرمان محسوب می‌شد، اما مشیت پروردگار این بود که آقا مهدی امروز دیگر در بین ما نباشد.

وی افزود: خبر فوت محمدی، خبر دردناکی بود، محمدی از مربیان خوش اخلاق و با سابقه فوتبال بود که طی دوران حضورش در باشگاه‌های مختلف فوتبال کرمان خدمات ارزنده‌ای برای پیشرفت فوتبال این استان از خود ارائه کرد.

این فوتبالیست ابراز داشت: این ضایعه اسفناک را به خانواده وی و جامعه فوتبال کرمان تسلیت می‌گویم، محمدی از جمله مربیانی بود که در فوتبال ناملایمات و نامهربانی‌های زیادی را تجربه کرد، اما هیچ‌گاه حاضر نشد در برابر این بی‌توجهی‌هایی که در قبال مربیان فوتبال کرمان می‌شود، موضع‌گیری کرده و برای مس حاشیه‌سازی کند.

هافبک اسبق تیم فوتبال استقلال تهران تصریح کرد: مربیان بزرگی چون مرحوم محمدی و زنده‌یاد نظریه در فوتبال کرمان به جایگاهی نرسیدند که استحقاق آن را داشتند و عامل اصلی این نرسیدن‌ها کم‌توجهی مسئولان و تصمیم‌گیرندگان به مربیان فوتبال کرمان بود.

حاج‌اکبری خاطر نشان کرد: همین بی‌مهری‌ها و کم‌توجهی‌هایی که تاکنون در قبال مربیان زحمتکش فوتبال این استان انجام گرفته یکی از دلایل خانه‌نشینی و در بعضی موارد بیماری‌های این قشر زحمتکش ورزش کرمان بوده است، ما عادت کرده‌ایم در زمانی که دیگر هیچ فایده‌ای ندارد به یاد مربیان بومی باشیم.

وی تصریح کرد: وقتی شما به گذشته برگردید، متوجه می‌شوید که همین تیم مس با نفراتی چون مرحوم نظریه و روانشاد مهدی محمدی در مقاطع بحرانی بهترین نتایج را کسب کرده‌اند، اما بنا به دلایلی هیچ‌گاه به آنها بها داده نشد و به راحتی از تیم شهر خوشان کنار گذاشته شدند.

حاج‌اکبری بیان داشت: به طور قطع عدم استفاده از تجربیات مربیان بومی فوتبال در استان کرمان به سود فوتبال کرمان نیست و تبعات این کم توجهی‌ها و ناملایمات افزایش فشارهای روحی و روانی و بروز بیماری‌های خطرناکی است که در نهایت منجر به از دست رفتن جان یک مربی و خادم ورزش می‌شود.

وی با بیان اینکه لیاقت و شایستگی مربیان استان کرمان بیش از حد تصور تصمیم‌گیرندگانی است که تاکنون برای باشگاه مس تصمیم گرفته‌اند، گفت: مگر در کرمان چند نفر مهدی محمدی و منصور نظریه داشتیم که به راحتی از کنار سرمایه‌های خود می‌گذریم و به آنها توجه نمی‌کنیم.

انتهای پیام/80019/س40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول