اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تنفیذ اختیارت شهردار سابق به سرپرست شهرداری

حاجی‌زاده: شرط حضور فوتبال شهرداری تبریز در لیگ استفاده از بازیکنان بومی است

سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: امروز در جلسه علنی شورای کلانشهر تبریز موضوع تنفیذ اختیارات و شرکت تیم فوتبال شهرداری در مسابقات لیگ دسته دو که در قالب لایحه توسط سرپرست شهرداری به شورا ارائه شده بود مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

حاجی‌زاده: شرط حضور فوتبال شهرداری تبریز در لیگ استفاده از بازیکنان بومی است

سعید حاجی‌زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز در تشریح این مصوبات اظهار کرد: تمام اختیارات شهردار سابق به غیر از سه مورد ترک تشریفات مناقصه بدون تقسیم منابع و واگذاری به غیر انجام گیرد، معامله با شرکت‌های دولتی و وزارتخانه‌ها محدود غیرقابل واگذاری است و مورد آخر نیز موضوع واگذاری 75 درصدی اختیارات شهرداری کلانشهر تبریز به شهرداران و مدیران مناطق که در شهرداری سابق اتفاق افتاده بود اکنون به شهرداران و مدیران مناطق در سرپرستی انتقال یافت.

تصویب لایحه سه فوریتی سرپرست شهرداری تبریز در رابطه با تیم فوتبال شهرداری

وی از تصویب لایحه سه فوریتی که سرپرست شهرداری تبریز در رابطه با تیم فوتبال شهرداری ارائه کرده بود خبر داد و افزود: این لایحه به شرط استفاده از بازیکنان بومی مصوب شد و با توجه به محدودیت زمانی برای فصل نقل و انتقالات به باشگاه شهرداری اجازه داده شد تا در صورت عملی کردن این شرط در مسابقات لیگ دسته دو شرکت کند.

حاجی‌زاده در عین حال این شرط را در افزایش انگیزه بین جوانان و استعدادهای موجود در استان مفید دانست و گفت: این شرط همچنین می‌تواند در تقویت تیم‌های فوتبال استان در استفاده از ظرفیت‌های بومی مفید واقع شود.

امکان ورود به بحث انتخاب شهردار فراهم نشد

این عضو شورای چهارم در پاسخ به این سئوال که آیا موضوع انتخاب شهردار کلانشهر تبریز در جلسه امروز مطرح شد، گفت: متاسفانه موارد یاد شده بخش قابل ملاحظه‌ای از وقت جلسه امروز را گرفت و امکان ورود به بحث انتخاب شهردار فراهم نشد.

وی اضافه کرد: حتی فرصت اصلاح آیین نامه داخلی شورا نیز که به دلیل افزایش تعداد اعضاء ضروری است و مواردی از این آیین نامه باید بازنگری شود پیش نیامد.

حاجی‌زاده از برگزاری جلسه فوق‌العاده شورا در روز سه‌شنبه برای بررسی موارد یاد شده خبر داد.

انتهای پیام/60001/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول