اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه:

اعتبار 500 میلیونی زمین فوتبال زیراب در مازندران هنوز ابلاغ نشده است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه گفت: زمین فوتبال شهر زیراب نیاز به تجهیز دارد و اعتبار 500 میلیون ریالی آن هنوز ابلاغ نشده است.

اعتبار 500 میلیونی زمین فوتبال زیراب در مازندران هنوز ابلاغ نشده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، رضا احمدزاده عصر امروز در جمع رؤسای هیئت‌های ورزشی شهر زیراب با اشاره به حضور 1500 ورزشکار سازمان‌یافته در این شهر، گفت: یک هزار و 200 ورزشکار سازمان یافته شهر زیراب را آقایان و 300 نفر دیگر را بانوان تشکیل می‌دهند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه به حضور ورزشکاران دارای عنوان‌های جهانی و بین‌المللی در شهر زیراب اشاره کرد و ادامه داد: ورزشکاران رشته‌های مختلف در شهر زیراب دارای عنوان برجسته هستند و ورزشکاران رشته‌های مختلف این شهر توانمندی‌های لازم برای کسب افتخارآفرینی ملی و جهانی را دارند.

وی با اشاره به اینکه اماکن ورزشی موجود شهر زیراب جوابگوی نیازهای ورزشی آن نیست، خاطرنشان کرد: اعتبار لازم برای ساخت خانه‌ کشتی در شهر زیراب هنوز اختصاص نیافته است و اقدامات مقدماتی ساخت خانه ورزش‌های باستانی در شهر زیراب نیاز به حمایت دارد.

احمدزاده با تأکید بر اینکه زمین فوتبال شهر زیراب نیاز به تعمیر و تجهیز دارد و اعتبار 500 میلیون ریالی آن هنوز ابلاغ نشده است، تصریح کرد: با اختصاص اعتبار تجهیز و تکمیل زمین فوتبال شاهد کاهش مشکلات مربوط به این رشته ورزشی در زیراب خواهیم بود.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه در پایان با تأکید بر اینکه در صورت حمایت از ورزش شهر زیراب شاهد حضور ورزشکاران این شهر در جایگاه واقعی توانمندی‌های آنان خواهیم بود، متذکر شد: به طور میانگین روزانه حدود دو مدال استانی، ملی و بین‌المللی نصیب ورزشکاران سوادکوهی شده است.

انتها ی پیام/86015/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول