اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتبال ساحلی یاران اصفهان:

بازی زیبایی در فینال فوتبال ساحلی شاهد بودیم

سرمربی تیم فوتبال ساحلی یاران اصفهان پس از کسب عنوان قهرمانی تیمش گفت: در فینال بازیکنان دو تیم بازی زیبایی انجام دادند.

بازی زیبایی در فینال فوتبال ساحلی شاهد بودیم

رضا صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در فینال لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور، هر چهار تیم شانس صعود به لیگ برتر داشتند که در نهایت دو تیم اصفهان و ساری موفق به صعود شدند.

وی با اشاره به حضور بازیکنان باتجربه و جوان در ترکیب تیمش افزود: تیم ما در فینال با درخشش بازیکنانش باخت دوره مقدماتی مقابل فائزکاران ساری را با پیروزی جبران کرد.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی یاران اصفهان در ادامه تصریح کرد: تمام سعی و تلاش مدیریت باشگاه برای فصل آینده حفظ تمامی بازیکنان برای لیگ برتر کشور است.

صالحی درباره تیم رقیب در فینال گفت: تیم فائزکاران ساری نیز از بازیکنان باتجربه و جوان بهره می‌برد که در فینال با شایستگی مغلوب شدند.

وی با تشکر از میزبانی خوب و شایسته باشگاه فائزکاران ساری در این رقابت‌ها اظهار داشت: مدیریت باشگاه فائزکاران ساری در هر دو مسابقه مرحله مقدماتی و نهایی توانستند میزبان خوبی برای تیم‌ها باشند.

به گزارش فارس، در فینال لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور، تیم یاران اصفهان موفق شد چهار بر سه فائزکاران فرح آباد ساری را شکست دهد و علاوه بر کسب مقام قهرمانی به عنوان تیم نخست راهی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شد.

انتهای پیام/86005/ب30 /ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول