اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری یاسوج:

چرخ خدمات شهری در یاسوج متوقف نمی‌شود/پیگیر وضعیت تیم فوتبال شهرداری هستیم

سرپرست شهرداری یاسوج گفت: تا تعیین شهردار جدید با همه توان خدمات‌رسانی شهری در یاسوج را ادامه می‌دهیم.

چرخ خدمات شهری در یاسوج متوقف نمی‌شود/پیگیر وضعیت تیم فوتبال شهرداری هستیم

حمدالله صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: شهر یاسوج به عنوان مرکز استان در معرض دید همه مردم استان و مسافران و گردشگران است که این وظیفه مسئولان در قبال شهر را دو چندان می‌کند.

سرپرست شهرداری یاسوج ادامه داد: برای تغییر در وضعیت شهر یاسوج همه مسئولان استانی باید به کمک شهرداری آمده و مشکلات مرکز استان را به دلیل موقعیتی که این شهر دارد برطرف کنند.

صفایی که به تازگی و تنها دو روز به این سمت از سوی شورای اسلامی شهر یاسوج منصوب شده به اقداماتی که در دستور کار قرار داده اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین برنامه این است که اجازه ندهیم کارها و خدمات شهری متوقف شوند و به همین خاطر تا شروع به کار شهردار جدید از همه توانم برای خدمت به مردم شهر یاسوج استفاده می‌کنم.

وی در پاسخ به سؤالی که تیم فوتبال شهرداری یاسوج عاقبت چه سرانجامی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: وضعیت این تیم را ظرف چند روز آینده مورد بررسی قرار می‌دهیم و سعی بر رفع مشکلات آن داریم.

صفایی همچنین قول داد که هر چه زودتر مبلغ ورودی تیم شهرداری یاسوج برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول به حساب فدراسیون واریز شود.

وی با ابراز این سخن که شهرداری یک نهاد خودگران است و مشکلات مالی عدیده‌ای دارد، تصریح کرد: باید با همفکری و کمک مسئولان استانی اجازه ندهیم چرخ خدمات‌رسانی به مردم در مرکز استان لنگ بزند به همین خاطر دست یاری به سمت همه مسئولان از جمله مسئولان ارشد استانی بلند می‌کنیم

سرپرست شهرداری یاسوج یکی از مشکلات کنونی شهرداری را حقوق معوقه کارگران ذکر کرد و با بیان این‌که رقم دقیق طلبکاری آن‌ها را نمی‌دانم تصریح کرد: برآورد دقیقی از این بدهکاری شهرداری ندارم اما اولویت اول در شهرداری اکنون پی‌گیری و پرداخت طلبکاری و معوقه چندین ماهه کارگران است.

انتهای پیام/2571/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول