اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گذشت 14 سال از آغاز عملیات اجرایی

تنها سالن ورزشی نظام‌شهر نرماشیر نیمه‌تمام است

رئیس شورای اسلامی شهرستان نرماشیر گفت: تنها سالن ورزشی نظام‌شهر نرماشیر که متعلق به نوسازی مدارس بوده پس از گذشت 14 سال همچنان نیمه‌تمام رها شده است.

تنها سالن ورزشی نظام‌شهر نرماشیر نیمه‌تمام است

رضا نظام‌آبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نرماشیر با گلایه‌مندی از عملکرد سازمان نوسازی مدارس اظهار داشت: توجه به مناطق محروم همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و دولتمردان بوده است، اما شهر نظام‌شهر که حتی یک متر فضای ورزشی استاندارد ندارد، نتوانسته است از خدمات محرومیت‌زدایی مسئولان بهره‌مند شود.

وی افزود: جوانان شهر نظام‌شهر در حالی منتظر اتمام احداث تنها سالن ورزشی شهر که متعلق به نوسازی مدارس است، هستند که بیش از 14 سال از آغاز ساخت آن می‌گذرد.

نظام‌آبادی تصریح کرد: اگر عمر مفید این فضای ورزشی 30 سال باشد، اکنون نصف عمر آن به پایان رسیده ، اما مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان نرماشیر گفت: بارها این مشکل به اطلاع مسئولان نوسازی مدارس رسانده شده، اما تا این لحظه نسبت به اتمام کار و تکمیل این پروژه 14 ساله اقدامی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/80026/ذ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول