اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراب خواستار شد

توجه ویژه مسئولان به طرح نیمه‌تمام نفلین سینیت سراب

امام جمعه سراب بار دیگر از مسئولان ارشد کشور خواست نگاه ویژه‌ای به نفلین سینیت داشته باشند، گفت: نباید مسئولان و مدیران در کار شوراها دخالت کنند و باید اجازه داد تا شوراها در فضایی آرام به وظیفه خود عمل کنند.

توجه ویژه مسئولان به طرح نیمه‌تمام نفلین سینیت سراب

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر اظهار کرد: نماز جمعه در اسلام جایگاه و اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با بیان آیه 9 سوره جمعه در باب اهمیت فریضه نماز جمعه افزود: در روز جمعه برای مسلمانان برپایی نماز جمعه بر هر امر دیگری رجحان دارد و حتی در برخی روایات ثواب حج واجب مقبول برای نمازگزار جمعه ذکر شده است.

امام جمعه سراب با بیان اهمیت برگزاری عزاداری‌های ویژه شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: طبق روایتی از این امام بزرگوار نماز جمعه سپر مسلمین در برابر آتش دوزخ خواهد بود.

اکرمی با گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت افزود: این شهیدان الگوی شایسته برای مدیران و کارمندان دولت هستند و باید متوجه باشیم که اخلاص، ساده زیستی و به فکر محرومان بودن و ارتباط خالصانه با خداوند از ویژگی‌های ممتاز شهیدان رجایی و باهنر بودند که به کسب مقام شهادت نیز منجر شد.

امام جمعه سراب با انتقاد از برگزاری برخی جلسات در وقت نماز گفت: شهید رجایی جمله‌ای معروف دارد که می‌گوید به نماز نگویید کار دارم به کار بگویید نماز دارید.

وی افزود: 27 روز ریاست جمهوری شهید رجایی چنان بوده که هر کسی در کشور می‌خواهد رئیس جمهور شود خود را پیرو روش و منش او معرفی می‌کند.

اکرمی با ابراز خرسندی از افتتاح دانشکده علوم پزشکی سراب و همزمان با آن واحد پزشکی دانشگاه آزاد اظهار کرد: جا دارد تا از همین تریبون تشکر صمیمانه خود را از نماینده محترمه و پرتلاش و دیگر مسئولان اجرایی شهرستان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و آزاد اسلامی اعلام می‌کنم.

امام جمعه سراب گفت: مسئولان و مدیران باید از هرگونه امکاناتی که برای شهرمان جذب می‌شود حمایت کنند.

اکرمی بار دیگر از مسئولان ارشد کشور خواست نگاه ویژه‌ای به نفلین سینیت داشته باشند.

امام جمعه سراب با گرامیداشت هفته تعاون حمایت از کار و کارافرینی را لازمه توسعه و شکوفایی اقتصادی دانست.

اکرمی دفاع از مظلوم و مبارزه با سلاح‌های کشتار جمعی را ژست خنده آور غرب و جهان سلطه دانست و بیان کرد: سلاح‌های کشتار جمعی توسط دولت‌های سلطه‌گر ساخته و فروخته می‌شوند و وهابی‌ها و تکفیری‌ها سلاح‌های مذبور را از خود این کشورها دریافت می‌کنند.

امام جمعه سراب گفت: اگر غربی‌ها دیوانگی کنند و به حمله به ملت و دولت سوریه دست بزنند بازنده نهایی آمریکا و اقمار آن خواهد بود.

امام جمعه سراب از مردم خواست در دعاهای خود مردم مظلوم سوریه را فراموش نکنند.

اکرمی افزود: وظیفه ما ابراز انزجار از تکفیری‌ها و تروریست‌ها و ندای وحدت و اتحاد مسلمین است.

وی از شوراهای جدید اسلامی خواست تا به امور مردم اهتمام خاصی داشته باشند و شهرداری قوی و کارآمد را انتخاب کنند.

امام جمعه سراب گفت: نباید مسئولان و مدیران در کار شوراها دخالت کنند و باید اجازه داد تا شوراها در فضایی آرام به وظیفه خود عمل کنند.

اکرمی تصریح کرد: بنده از شخصی خاص برای شهرداری حمایت نمی‌کنم.

انتهای پیام/60010/ق40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول