اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جدید سنندج:

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت شهرداری است

شهردار جدید سنندج تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را اولویت شهرداری عنوان کرد و گفت: این مسئله آبروی شهرداری است و باید در راستای انجام این مهم تلاش شود.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت شهرداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، کامیاب شادمان صبح امروز در نخستین جلسه خود به عنوان شهردار این شهر با اعضای شورای اسلامی اظهار کرد: انجام وظیفه به بهترین شکل رسالت بزرگ شهرداری است.

وی مهم‌ترین اولویت شهرداری را تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عنوان کرد و گفت: این مسئله آبروی شهرداری است و باید در راستای انجام این مهم تلاش شود.

شهردار جدید سنندج ایجاد درآمدهای پایدار را دیگر وظیفه شهرداری ذکر کرد و افزود: نباید برای این مسئله هیچگونه دغدغه‌ای وجود داشته باشد.

شادمان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم از سوی شورا و مصوبات  این نهاد در زمینه جذب سرمایه‌گذار گام‌های اساسی برداشته شود.

وی با تأکید بر اینکه لیاقت مردم این شهر بهره‌مندی از شهری آباد است، اظهار کرد: دغدغه ما باید انجام صحیح کارها باشد و با صلابت برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران قدم برداریم.

استفاده از نیروی انسانی نخبه

در ادامه این جلسه رئیس جدید شورای شهر سنندج با تبیین اهداف و وظایف شورای شهر و شهرداری گفت: استفاده از نیروهای انسانی نخبه در حیطه کار شهرداری از ضروریات این سازمان است.

سیدانور رشیدی با تأکید بر اینکه اعضای شورا وابسته به هیچ حزب و گروهی نیستند، خاطرنشان کرد: تمامی توان خود را برای توسعه و گسترش خدمات به مردم به کار خواهیم بست.

وی هدف از انتخاب شهردار جدید را خدمت به مردم عنوان کرد و افزود: البته جا دارد در این میان از زحمات ارزشمند شهردار قبلی سنندج تقدیر و تشکر شود.

رئیس شورای شهر سنندج تصریح کرد: یکی از معیارهای مهم برای انتخاب شهردار گزینش فردی از بدنه این سازمان و آشنا به امورات و فعالیت های آن بود.

بودجه نیاز شهرداری است

رئیس سازمان آتشنشانی شهرداری سنندج در این جلسه از حسن توجه شورا برای انتخاب شهردار جدید تشکر کرد و گفت: امیدواریم با این انتخاب روند کار نسبت به گذشته بهبود یابد.

جلال اصغری همچنین خواستار کمک شورا و فرمانداری شهر سنندج به منظور تخصیص بودجه‌های مورد نیاز کار و فعالیت در سامان عریض و طویل شهرداری شد.

در پایان این جلسه مدیران بخش‌های مختلف شهرداری سنندج ضمن خوشامدگویی به شهردار جدید برای وی آرزوی موفقیت کردند.

گفتنی است در این جلسه مهدی حسام‌شریعتی شهردار سابق سنندج حضور نداشت.

انتهای پیام/79012/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول