اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آمل:

پروژه‌های نیمه تمام شهر آمل به اتمام می‌رسد

رئیس شورای اسلامی شهر آمل گفت: یکی از سیاست‌های شورای شهر چهارم آمل اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهر آمل با حمایت مسئولان است.

پروژه‌های نیمه تمام شهر آمل به اتمام می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، خسرو ابراهیم‌زاده امشب در آیین بهره‌برداری از سرای مهر بازنشستگان این شهر با تاکید بر اینکه این نخستین پروژه بهره‌برداری شده در آغاز فعالیت شورای چهارم شهر آمل است، اظهار داشت: این مجموعه نشان از کارگروهی در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر دارد.

وی با اشاره به اینکه شورای چهارم به دنبال حضور نخبگان در مرکز پژوهش‌های شورای شهر است، افزود: امیدواریم سرای مهر بازنشستگان یکی از اتاق‌های فکر شورا و شهرداری باشد و بتواند ایده‌های جدید و خلاقانه را در اختیار مدیران شهری قرار دهد.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه در همین مکان‌ها بازنشستگان می‌توانند ایده‌هایی را در اختیار شورا قرار دهند که پس از پردازش نتیجه مثبتی داشته باشد، یادآور شد: یکی از سیاست‌های شورای شهر چهارم آمل اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهر آمل با حمایت مسئولان است.

وی با تاکید بر اینکه بازنشستگان به عنوان یک سرمایه برای جامعه به شمار می‌روند، اظهار داشت: این بازنشستگان با سال‌ها تجربه و اندیشه می‌تواند یاریگر جوانان باشند.

این مسئول با اشاره به جایگاه علمی و فرهنگی شهرستان آمل در استان مازندران بیان داشت: این شهرستان در علم و فقاهت سرآمد شهرهای استان است و فرزندان این شهرستان در عرصه‌های مختلف افتخارآفرینی کرده‌اند.

انتهای‌پیام/86011/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول