اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بستک خبر داد

همسان‌سازی تمام مدارس بستک با نظام جدید آموزشی

مدیر آموزش و پرورش بستک با اینکه با اجرای طرح مهر تمامی امکانات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید در شهرستان مهیا شده است، گفت: تابلو و مهر تمامی مدارس این شهرستان مطابق نظام جدید آموزشی تعویض و بازسازی شده است.

همسان‌سازی تمام مدارس بستک با نظام جدید آموزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، ناصر توکلی امروز در نشست شوراهای بخش و روستا شهرستان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگ و اقدامات صورت گرفته آموزش و پرورش شهرستان جهت بازگشایی مناسب و شایسته مدارس در اول مهر 92 آمادگی کامل دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک با بیان اینکه همچون سال‌های گذشته نهادها و ادارات مرتبط، در راستای بازگشایی مدارس مشارکت و همکاری شایسته داشته‌اند گفت: پروژه مهر تلاشی است در جهت بازگشایی مطلوب مدارس و این تفکر و نگرشی است که باعث می‌شود فضایی مناسب جهت تحصیل فراهم شود.

وی تدوین برنامه و پیگیری امور توسط عوامل اجرایی پروژه مهر را برای بازگشایی شایسته و مطلوب مدارس در اول مهر ماه مهم دانست و گفت: پروژه ملی مهر در ابعاد وسیع در شهرستان در حال اجراست و نهادها و مؤسسات دولتی، نیروهای نظامی و انتظامی، اولیا و مربیان در راستای اجرای آن با آموزش و پرورش تعامل دارند.

توکلی تأکید بر اهمیت آماده سازی مدارس و انسجام فعالیت‌ها توسط مدیران مدارس برای فراهم کردن محیطی مناسب برای تحصیل دانش‌آموزان افزود: بسیج تمامی ادارات و نهادها جهت همکاری در زمان بازگشایی مدارس، همکاری شهرداری در پاکسازی و زیباسازی مدارس، همکاری فرماندارای و بخشدارای در مراسم بازگشایی مدارس، تهیه بسته‌های بهداشتی و آموزشی برای دانش‌آموزان و حضور نیروهای انتظامی جهت برقراری نظم در زمان آغاز به کار مدارس از اقدامات مورد نیاز پروژه مهر است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک اضافه کرد: تمامی امکانات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید در شهرستان مهیاست و در راستای اجرای سند تحول بنیادین و برنامه‌ای هماهنگ، تابلو و مهر تمامی مدارس مطابق نظام جدید آموزشی تعویض و بازسازی شده است.

وی در پایان سخنان خود گفت: با اعلام سیاست‌های سال تحصیلی جدید و آخرین هماهنگی برای اجرای طرح مهر همه مدیران مدارس تمام تلاش خود را در خصوص تجهیزات، تعمیرات و شاداب سازی مدارس انجام داده‌اند و با پیش بینی برنامه‌های آموزشی لازم، آماده می‌شوند تا در اول مهر فضای آموزشی با کیفیت بهتر برای دانش آموزان فراهم کنند.

انتهای پیام/88006/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول