اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری تبریز خبر داد

هیچ پروژه‌ای در شهرداری تبریز متوقف نمی‌شود

سرپرست شهرداری تبریز از عزم جدی شهرداری و مدیران ارشد این مجموعه برای تداوم اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی شهرداری برابر برنامه مدون و بودجه مصوب خبر داد.

هیچ پروژه‌ای در شهرداری تبریز متوقف نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حسین اکبری در نشست خود با معاونان شهرداری، شهرداران مناطق و مدیران ارشد این مجموعه با اعلام اینکه خدمات‌ شهرداری توقف‌ناپذیر است و با تغییر مدیریت‌ها هیچ خللی در روند خدمات‌رسانی این مجموعه ایجاد نخواهد شد، افزود: شعار مدیریت جدید شهرداری، تداوم خدمت براساس برنامه و بودجه مصوب 92 و تلاش برای جلب رضایت حداکثری شهروندان است و تمامی مدیران ارشد مجموعه و کارکنان خدوم برای تحقق این شعار در شکل عملی هم‌قسم شده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از ابلاغ سیاست‌های خدماتی جدید شهرداری تبریز به معاونت‌های فنی و عمرانی، خدمات ‌شهری و مناطق و سازمان‌های تابعه به منظور ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهر و شهروندان از ابتدای هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: تمام برنامه‌‌ریزی‌ها برای ارائه خدمات ملموس و متفاوت به شهروندان انجام گرفته و شهروندان تبریزی از روز شنبه شاهد حجم بالایی از خدمات محله‌ای، اصلاح آسفالت رویه و اساسی معابر و نیز لکه‌گیری، رفع نازیبایی‌های بصری و نیز ارایه خدمات حداکثری به شهر خواهند بود.

اکبری همچنین از اجرای بابرنامه تمام طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی مصوب شهرداری در قالب بودجه سال 92 خبر داد و تصریح کرد: از مجموع 601 طرح و پروژه عمرانی خدماتی مصوب شهرداری تبریز در سال 92 بخشی از طرح‌ها از ابتدای سال جاری و در مناسبت‌های مختلف از جمله هفته دولت مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفته و مابقی نیز تا پایان سال و به ترتیب مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

سرپرست شهرداری تبریز در پایان از برنامه‌ریزی شهرداری برای افتتاح و بهره‌برداری سری جدید طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی آماده افتتاح شهرداری همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

اکبری با تأکید مجدد بر اینکه هیچ طرح و پروژه‌ای متوقف نخواهد شد از تداوم خدمات‌رسانی مجموعه مدیریت شهری تبریز برابر برنامه و بودجه مصوب سال جاری خبر داد و خواستار عزم و همت مضاعف تمام مدیران و کارکنان شهرداری تبریز برای تحقق این برنامه‌ها شد.

انتهای پیام/60002/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول