اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

72 طرح عمرانی در ساوجبلاغ به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار ساوجبلاغ از افتتاح 72 طرح عمرانی این شهرستان در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در یک برنامه با زمان‌بندی مشخص افتتاح خواهند شد.

72 طرح عمرانی در ساوجبلاغ به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، علی حدادی میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این تعداد طرح عمرانی را افزون بر 119 میلیارد تومان اعلام کرد.

وی اظهار کرد: از مجموع طرح‌های عمرانی افتتاحی هفته دولت امسال در ساوجبلاغ 19 مورد با اعتبار 1030160 میلیون ریال مرتبط با 4192 واحد مسکونی مهر در شهرک ابریشم و 57364 میلیون ریال برای اجرای تأسیسات برق 10 تعاونی و تأسیسات زیربنایی است.

فرماندار ساوجبلاغ اذعان داشت: 18 طرح عمرانی مختص به شهرداری‌های هشتگرد، چهارباغ، چندار، کوهسار و گلسار است که اعتبار آن 37100 میلیون ریال برای 18 طرح است که بیشترین سهم مربوطه به شهرداری گلسار با 15 پروژه و اعتبار 25550 میلیون ریال است.

حدادی متذکر شد: 16 طرح عمرانی نیز مربوط به دهیاری‌ها است که برای اجرای این طرح‌ها در روستاهای بخش‌های مرکزی، چهارباغ و چندار بیش از 20408 میلیون ریال هزینه شده است.

فرماندار ساوجبلاغ اذعان داشت: هشت طرح قابل افتتاح دیگر با اعتباری بالغ بر 10550 میلیون ریال مربوط به ادارات است که در بخش‌های مختلف آبرسانی، گازرسانی، برق‌رسانی، بازرگانی، راه، آموزش، فرهنگ، کشاورزی و صنعت و بهداشت درمان افتتاح می‌شوند.

وی، ساماندهی، احیا، مرمت و بهسازی گلزار شهدا را از برنامه‌های سال92/91 این شهرستان اعلام کرد و گفت: در تمام شهرها و روستاها کار مرمت به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/2302/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول