اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

فرصت‌‎های سرمایه‌گذاری مشهد معرفی می‌شود / توسعه شهر با کمک بخش خصوصی

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به این‌که هزینه طرح‌های توسعه‌ای شهر را نمی‌توان فقط با اتکا به کسب عوارض تامین کرد، گفت: برای تسریع در توسعه شهر باید به سمت جذب سرمایه‌گذار در پروژه‌های شهری حرکت کنیم.

فرصت‌‎های سرمایه‌گذاری مشهد معرفی می‌شود / توسعه شهر با کمک بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدکمال سروی‌ها شب گذشته با اشاره به این‌که برای رسیدن به این مهم باید بسته‌های سرمایه‌گذاری متناسب با نیازهای شهر مشهد تعریف و در اختیار سرمایه‌گذارها قرار گیرد، گفت: همچنین باید شهرداری با روان‌سازی مراحل سرمایه‌گذاری در مشهد بسترهای لازم برای جذب سریع‌تر سرمایه‌گذار خصوصی را فراهم کند.

وی در ادامه به تاثیر مشارکت‌های مردمی در توسعه متوازن مشهد اشاره کرد و اظهار داشت: این مسئله سیاست‌گذاری شورای شهر و شهرداری را می‌طلبد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: شهرداری باید جهت سرمایه‌گذاری و جلب مشارکت‌های مردمی در مناطق محروم و کم برخوردار شهر مشوق‌های لازم را برای افراد فراهم کند تا شاهد توسعه متوازن در همه نقاط شهر باشیم.

وی با بیان این‌که مشهد دارای پتانسیل‌های زیادی برای جذب سرمایه‌گذار است، خاطرنشان کرد: مسئله سرمایه‌گذاری از اولویت‌های شورای اسلامی شهر است و برای تحقق این امر باید زمینه و بستر لازم را برای سرمایه‌گذاران فراهم کنیم.

سروی‌ها با بیان این‌که توسعه،‌ عمران و آبادانی شهر در گرو جذب سرمایه‌گذار و فراهم ساختن بسترهای رشد با جذب سرمایه‌گذاری است، گفت: برای رسیدن به این مهم باید اقدام به شناسایی فرصت‌‎های سرمایه‌گذاری در مشهد کرده و آنها را در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

انتهای پیام/2202/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول