اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش هشتمین کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران خبر داد

برگزاری کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران در زنجان

دبیر همایش هشتمین کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران گفت: کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران به مدت سه روز در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران در زنجان

علی امیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همایش هشتمین کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران با حمایت دانشگاه زنجان و انجمن ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران در محل دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ادای دین جامعه دانشگاهی زنجان نسبت به مردم شریف و نهاد دانشگاهی ایران اضافه کرد: هدف از برگزاری حرکت در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری در قالب مشارکت در توسعه علمی حوزه‌های دانش است.

دبیر همایش هشتمین کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران ادامه داد: این کنفرانس با هدف رشد و توسعه دستاوردهای علمی و ارائه آن‌ها در حوزه مربوطه است.

وی به ملی بودن این کنفرانس اشاره کرد و گفت: محققان، پژوهشگران و برجستگان این حوزه در سه روز برگزاری این کنفرانس در زنجان حضور می‌یابند و با توجه به افراد حاضر در این همایش انتظار می‌رود بار علمی این همایش بالا باشد.

امیری تاریخ برگزاری این کنفرانس را 17 - 21 شهریور ماه جاری اعلام کرد و افزود: ساعت هشت صبح 20 شهریور ماه جاری نیز برای افتتاحیه در نظر گرفته شده است. 

وی از برگزاری 28 نشست علمی در دو نوبت صبح و عصر در روزهای همایش خبر داد و اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های این همایش بر گزاری کارگاه در 19 شهریور و برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی با حضور شرکت شرکت‌های علمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2308/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول