اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اوقاف و امور خیریه کهک خبر داد

برگزاری همایش بزرگداشت امامزادگان در کهک

مسئول اوقاف و امور خیریه کهک از برگزاری همایش بزرگداشت امامزادگان این شهر در صحن امامزاده نور علی خبر داد.

برگزاری همایش بزرگداشت امامزادگان در کهک

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام ابوالحسن خسروانی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های در نظر گرفته شده مختص دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) در شهر کهک اظهار کرد: مهمترین و شاخص‌ترین برنامه برگزاری همایش بزرگداشت امامزادگان است.

وی افزود: 21 شهریور ماه در تقویم رسمی کشور روز بزرگداشت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) است که به نام روز امامزادگان نامگذاری شده و به همین مناسبت همایش‌هایی با همین عنوان در سراسر کشور برگزار می‌شود و به همین دلیل در شهر کهک هم همایشی برگزار می‌شود.

مسئول اوقاف و امور خیریه کهک با بیان اینکه همایش بزرگداشت امامزادگان این شهر عصر پنجشنبه 21 شهریور ماه سال جاری در صحن امامزاده نور علی(ع) کرمجگان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین غروی خواهد بود.

وی ادامه داد: در شب میلاد فاطمه معصومه(س) هم دو مراسم جشن و سرور در دو بقعه متبرکه امامزاده ابراهیم(ع) روستای امامزاده ابراهیم و نیز امامزاده زینب خاتون(س) برگزار شد.

خسروانی از برگزاری مراسم جشن همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) در صحن امامزاده ابراهیم(ع) کهک خبر داد و عنوان داشت: مراسمی هم در روز میلاد این امام همام در صحن امامزاده فاضل(ع) روستای بیدهند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول