به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دوازدهمین همایش ملی تخصصی معرفی کالا و خدمات مرتبط با زوجهای جوان در عقد تحت عنوان همایش زندگی زیبا صبح امروز در تالار رودکی اصفهان برگزار شد.
در این همایش که به همت مجموعه شرکتهای سبک برتر مشهد و سازمان ورزش و جوانان اصفهان و با همکاری استانداری اصفهان برگزار شد نزدیک به هزار زوج اصفهانی حضور داشتند.
نخستین جرقه برگزاری همایش ملی تخصصی معرفی کالا و خدمات مرتبط با زوجهای جوان در عقد برای اولین بار در سال 1387در ذهن مسیح فلاح بنیانگذار این آئین زده شد، پس از آن با همکاری اصناف و مسئولان شهر مشهد پا گرفت و هم اکنون به عنوان یک همایش ملی و تخصصی در اقصان نقاط کشور برگزار میشود و دارای هزاران عضو فعال است که تحت عنوان خانواده زندگی زیبا به ارائه خدمات به زوجهای جوان میپردازند.
بنیانگذار خانواده زیبا در کشور در گفتوگو با خبرنگار فارس در اصفهان اضافه کرد: همایش زندگی زیبا برای زنده کردن سنت حسنه پیامبر در امر ازدواج به منظور تحکیم بنیان خانواده و همچنین روی آوردن جوانان به ازدواج آسان به دور از مشکلات اقتصادی، اجتماعی و تثبیت جایگاههای اسلامی برگزار میشود.
* همایش زندگی زیبا از زوجها پول دریافت نمیکند/ خدمات همایش زندگی زیبا رایگان است
مسیح فلاح افزود: پیشبینی کردیم که ممکن است مشکلات زیادی برای زوجهای جوان به وجودآید به همین جهت همایش زندگی زیبا را طراحی کردیم که متشکل از 10 صنف ثابت ارائه کننده کالا و خدمات مرتبط با زوجهای جوان در عقد است که هدایایی بین 2 تا 5 میلیون تومان به زوجهای جوان در عقد اهدا میکنند.
وی ادامه داد: هدایای این همایش بدون در نظر گرفتن جایگاه، لباس، موقعیت و شغل زوجین به آنها اهدا میشود که این امر از ارزشهای این همایش ملی است.
این مسئول اضافه کرد: این همایش بدون گرفتن حتی یک ریال از زوجین برگزار میشود و به آنها جوایز و هدایای ارزندهای نیز اهدا میشود.
مدیرکل مجموعه شرکتهای سبک برتر مشهد گفت: در بسیاری از استانها مسئولان به عنوان حامیان اصلی همایش زندگی زیبا حضور مییابند و از زوجها در قالب تسهیلات ویژه همچون وام و تخفیف حمایت میکنند.
وی تصریح کرد: زوجین در قالب فراخوان از سوی مراکز خصوصی و یا دولتی گزینش میشوند و در این همایش شرکت میکنند.
فلاح تأکید کرد: استاندار اصفهان و سایر اعضای استانداری در برگزاری این جشن حمایتهای زیادی کردند، اما با وجود حمایتها و دستور مستقیم استاندار در جهت برگزاری این همایش هیچکدام از مسئولان استانی در این همایش حضور نیافتند.
بنیانگذار خانواده زیبا گفت: اگر از این همایش از سوی مسئولان در جهت پوشش خبری و سایر جهات حمایت شود به بیش از هزار زوج در هر استان میتوان خدمت ارائه داد و این همایش به راحتی با حضور صد هزار زوج نیز برگزار کرد.
وی تصریح کرد: در اصفهان توانستیم دقیقه 90 به مجوز برگزاری این همایش دست یابیم و اصفهانی نبودن اعضای گروه زندگی زیبا از عواملی بود که مسئولان اصفهانی برای مجوز ندادن به برگزاری این همایش به آن تأکید داشتند.
این مسئول ادامه داد: همایش زندگی زیبا از طرف عدهای سودجو مورد سوءاستفاده قرار میگیرد و کلاهبرداریهایی در این زمینه انجام میدهد که باید این هشدار را به زوجهای جوان داد که همایش زندگی زیبا از هیچ کس پولی دریافت نمیکند و گول تبلیغات غلط به اسم این همایش را نخورند.
* جشن ملی شدن همایش زندگی زیبا در برج میلاد
فلاح عنوان کرد: زندگی زیبا یک پروژه 25 ساله است که فاز اول تا 23 خرداد سال 1393 همزمان با برگزاری جشن ملی شدن آن در برج میلاد به اتمام میرسد و سپس وارد فاز جدید که برنامههای نوینی نیز به دنبال آن دارد، میشود.
وی برگزاری همایش مذکور را حاصل تلاش پرسنل سبک برتر عنوان کرد و یادآور شد: خانواده زندگی زیبا پدیده قرن 21 ایران بوده و هدیه سبک برتر به ملت ایران است.
بنیانگذار خانواده زیبا در کشور ادامه داد: ترویج زندگی زیبا اما آسان و با برنامهریزی برای توسعه اقتصادی بازار فعالان مربوطه و در نهایت کاهش و یا حداقل تثبیت هزینه و ایجاد راههای سهولت در خرید ملزومات مورد نیاز زوجهای جوان در عقد از اهداف تدوین شده همایش مذکور است.
فلاح حضور مسئولان و متولیان را در این همایش موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه بیشتر مجموعه سبک برتر عنوان کرد و ابراز داشت: سبک برتر در همایشها تلاش میکند با راهنمایی، همفکری و راهکارهای مسئولان و دلسوزان در مسیر درست حرکت کند.
وی خاطرنشان کرد: این طرح به صورت کشوری و در کلانشهرهای ایران در قالب همایش و نمایشگاه برگزار میشود و در سال یکبار همایش و هر دو سال یکبار به صورت نمایشگاه است.
به گزارش فارس، در این همایش سعید اعتمادی ریاست کانون سردفتران ازدواج و طلاق و واحدهای نمونه اصفهان به انتخاب مردم از جمله پوشاک فرس، مزون اسپوزا، گوفر چوب، حریر گالری، مزون دردشتی، گالری گل سنگ، انستیتو زیبایی ژولی، انستیتو آرای، انستیتو زیبایی گلناز دهخدا، آتلیه آزیتهاک و آتلیه ریحان که به عنوان برندهای برتر در زمینه ارائه دهنده کالا و خدمات مرتبط با زوجهای در عقد تقدیر به عمل آمد که این اصناف نیز هدایایی را به قید قرعه به زوجهای جوان اهدا کردند.
همچنین «رضا نیکاختر» مدیر عامل گروه مهندسی بام ایران و نویسنده پرفروشترین کتاب سال 2013 به یک زوج اصفهانی زمینی با متراژ 250 متر در مشهد مقدس و در جوار حرم امام رضا(ع) اهدا کرد.
انتهای پیام/63019/ن40/ژ1001